1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N-KAKE ja Windows XP

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja silfver, 17/10/03.

1. silfver

Tykkäykset:
    0
    Terves kaikki.

Mulla on N-gage ja kotikoneessa windows xp pro. Oon asentanut sen PC-suiten ja Windows jopa tunnistaa "Nokia n-gage USB-device" mutta kun käynnistän PC suiten se vaan rutkuttaa että paina "OK" kun olet kytkenyt n-kaken pc-koneeseen. Kooneessa on mutta ei ok naputtelu auta.

2. Koala

Tykkäykset:
    0
    Oon kuullu et jos otat sen MMC kortin veke niin sillon voi käyttää usbin kautta kännykän muistia... muttei tuo PC-suite onnustu kuin bluetooth:illa... jos haluut jotain tiedostoja siirrellä kapulaan niin senkuin ota explorerin auki ja vaikka drag/droppaat filut ineen...

3. silfver

Tykkäykset:
    0
    Vähän olis tarkoitus siirtää midejä ja näytön kuvia kakeen.

4. stefa77

Tykkäykset:
    0
    Et sä tohon hommaan PC-suitee tarvii.
    Kun pistät N-Gagen USB-piuhalla kii, näkyy N-Gagen muistikortti uutena kovalevynä Windowsin tiedostonhallinnassa. Sinne voit sitten kopioida haluamasi midi- ja kuvatiedostot ja miksei muutkin tiedostot.

Tohonkin ihmettelyyn olis auttanut ohjeen lukaiseminen.

5. jason

Tykkäykset:
    0
    taitaa olla hieman suunnitteluvirheitä n-gagessä, erityisesti pc-synkronoinnissa..

6. ebo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Millaisia virheitä? Minulla toimi synkkaus bluetoothilla ensimmäisellä yrittämällä Epoxin bt-sovittimen ja Windows XP:n kanssa.

N-Gagen PC Suitessa on myös tiedostojenhallintaohjelma, jota ei vielä ainakaan 7650:n mukana tullut, joten silläkin pääse siirtämään tiedostoja jne.

t. tero

7. silfver

Tykkäykset:
    0
    Oilis tarkoitus saada ne midit ja kuvat N-kaken muistiin eikä alati vaihtuvaan MMC korttiin.

Eikä satu olemaan bluetooth sovitinta. Kaapelin P***AN kanassa se ei ainakaan vielä pelaa.

Ois kiva saada kalenteri ja tapahtumat synkattua myös.

Tietääks kukaan miten saan Radion mono asentoon. Nyt se keikkuu Stereo ja monon välillä ja lenkillä se rupee hiukan sieppaamaan.

8. Koala

Tykkäykset:
    0
    Jos edellinen neuvoni ei kelvannut, niin Fexplorer auttaa tähän... ja google pelastaa (lue: laita googleen fexplorer) kiva pikkunen ohjelma jolla voi selailla kännyä sisältä... eli usbilla ohjelma kännyyn (ihan muistikortin juureen) ja siirtelet ne midit sitten Copy toiminnolla kännykkän C:\Nokia\Sounds\Digital (tai Simple kansioon, en ole ihan varma kumpi toimii primäärillisesti midi kansiona)... ja kuvat C:\Nokia\Images

Jaa tämä viestiketju