1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N-gagen soitin ei toimi...

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja triacc, 16/5/04.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. triacc

Tykkäykset:
    0
    Yrittäessäni käynnistää n-gagen oman soittimen tulee ilmoitus: Soitin järjestelmävirhe.

Miten voisin saada tuon taas toimimaan?

2. sane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    13
    ehkä formatoimalla

3. sajs

Tykkäykset:
    0
    Mulla oli samanlainen ongelma. Käynnistä ensin MP3-soitin, sitteku soitin sanoo: Liitä kuuloke tai ota kaiutin käyttöön. Niin liität kuullokkeet. Noin mulla ei tuu järjestelmävirhettä, mutta jos liitän kuulokkeet ennenkuin käynnistän MP3-soittimen niin järjestelmävirhe tulee melkein aina. Jos käynnistää MP3-soittimen vahingossa niin että kuullokkeet on valmiiksi kytketty ja tulee järjestelmävirhe niin järjestelmävirhe tulee hetken aikaa vaikka käynnistäis MP3-soittimen ilman kuullokkeita.

4. rasanttu

rasanttu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    12
    Oletteko kokeilleet formatoida? Se yleensä auttaa.

5. pinpal

Tykkäykset:
    9
    Mulla ilmaantui tämä sama ongelma eli kun yrittää käynnistää soittimen tulee "järjestelmävirhe". Ongelma alkoi ilmaantua kun vaihdoin vähäksi aikaa toisen 32 M MMC-kortin ja sitten takaisin 256M kortin. Kortilla (256)olevat ohjelmat kyllä toimivat normaalista ja Window näkee sen normaalista mp3-tiedostoineen joten kortti näyttäisi olevan vielä ihan toimiva. Sinne saa siirrettyä ja poistettua tiedostoja ihan normaalisti.

Asensin sinä aikana kun tuo 32M kortti olis siinä puhelimeen Fexprorerin ja Guitar Tuner ohjelmat. Voisiko vika olla siinä että nuo vie niin paljon muistia että soitin ei siksi enää käynnisty (ei saa luettua soittolistaa tms)?
    Lisäksi jos FExplorerillä yrittää katsoa korttia (E-levy), FExplorer sulkee itsensä...

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju