1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N-gagen ohjelmistoversiot

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja iicka, 13/4/04.

1. iicka

Tykkäykset:
    0
    mitä eroja on gagen V3.30 ja uusimman 4.03 versioiden välillä?
    että kannattaako kiikuttaa huoltoon. ei sillä että olisi mitään vikaa, mutta onko jotain parannettua virrankulutusta tai jotain?

2. liekki

Tykkäykset:
    0
    Tämä kiinnostaa minuakin. Itselläni 3.30 oireilee sammumalla itsestään satunnaisesti, sekä sovellutukset valikon aukeaminen kestää tuskallisen pitkään.

3. iicka

Tykkäykset:
    0
    itselläni ei ole muuta ongelmaa kuin että sekoilevat jotkut ohjelmat joskus, mutta sekin on ohjelmien syytä, kun edelliset versiot smartanswerista ja full screen callerista toimivat ihan ok...

mut tietääkö kukaan että mitä eroa on siis 3.30:n ja 4.03:n välillä?

4. mae

Tykkäykset:
    0
    En huomannut mitään muuta kuin sen että uudella ohjelmistoversiolla näytönsäästäjä muuttuu joskus itsestään "aika ja pvm" asetuksesta "teksti" asetukseksi ja radion taajuus tai kanavanimi jää tekstiksi. Eli tuollainen virhe tulee ainakin lisänä. Mulla ei ole koskaan sammunut itsestään kummallakaan ohjelmistoversiolla. Sovellukset avautuu edelleen hitaasti, johtuu kaiketi siitä että tarkistaa samalla onko uusia sovelluksia asennettavissa. Vanhalla ohjelmistolla mulla ei herätys toiminut kerran, ainoa poikkeama normaaliin oli että yöllä oli tullut tekstiviesti, en tiedä johtuiko se siitä. Ei ole havaintoa korasiko uusi softa tämän kun olen jo pitemmän aikaa käyttänyt 3 osapuolen ohjelmiä herätyskelläna (handy clock ja world clock pro). Soittoäänivalikkoon muistaakseni tuli lisää muistikortin äänet listalle?

5. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    Kannattaa laittaa et tyhjentää loki:n 1päivän välein, se kuulemma nopeuttaa aikas paljon, ainaki n-gage-helpin mukaan...

6. tonza19 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Mulla oli tuo radioasemantekstinäytönsäästäjään -ongelma kans. Mitään sammumisia ei tullut ainakaan tällä 4.03 versiolla..

Jaa tämä viestiketju