1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N-Gagen käyttäjäkunta?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Tee, 9/10/03.

1. Tee

Tykkäykset:
    1
    Nyt kun tuota haukutaan ja kategorioidaan uudeksi teinix -malliksi, niin olisi kiva tietää, ketkä oikeasti omistavat ja käyttävät ko. mallia?

Mietin tuossa vaan, että kauanko sitä pitää "hävetä" ;) Itsellä ko. luuri on käyttämättömänä paketissaan tuossa edessäni ja mietin, että otanko käyttöön vai enkö. Hmm...

2. remedy

remedy Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    No voi hyvä luoja jos pitää hävetä jotain puhelinta...

Telkusta tulin katsoneeksi uutiset jossa joku nokian jamppa sanoi että puhelimen kohderyhmä on nuoret aikuiset/aikuiset, ei niinkään lapset.

Itseltäni tulee löytymään ko. laite 2 puhelimeksi jo pelkästään radion/mp3 takia, ja varmasti tulen myös pelaamaan sillä, niinkuin pelaan myös xboxillani.
    Niin ja ikää on jo yli 20 v.

Edit : loppujen lopuksi kaikki puhelimet ovat "leluja", miehet kasvaa ja lelut vaan kallistuu. Lähinnä tällä tarkoitan esim. lähipiiristäni ihmisiä jolla on esim. p800, pärjäisivät ihan tavan puhelimellakin, mutta kun p800 on niin kiva leikkiä.

Totta kai on myös PALJON ihmisiä jotka todellakin tarvitsevat sähköposti yms. ominaisuuksia puhelimessaan ja luonnollisesti ostavat jonkun ns. "pisnes"mallin.

Edit 2 : Entäs jos N-gage maksais esim. 700 euroa, mites sit ihmiset suhtautuis? Veikkaan että muuttuis asenteet ko. puhelinta kohtaan.

3. -Jonttu-

Tykkäykset:
    0
    Mä uskallan olla eri mieltä tosta teinix-nimityksestä... kun vertaat muihin noiden ominaisuuksien puhelimiin, huomaat etteivät mitkään näistä ole suorastaan teineille tarkoitettuja. Itse aion samantien hankkia kyseisen luurin, kunhan saan rahat kasaan... (noin kk).

Sinuna ottaisin rohkeasti Gagen pois paketista aktiiviseen käyttöön. Miksi muuten ostit sen, jos et ole varma edes, että uskallatko ottaa sen paketista pois käyttöön?

Sanoisin, että 3300 on enemmän teinix, kuin tämä. Minä itse en aio tuota ostaa suinkaan peliominaisuuksin takia, vaan radion, bluetoothin, mp3-soittimen, hyvän näytön ja soittoäänien takia. Tuostakin puuttuu varmasti vielä joku ominaisuus...

4. anttiri

Tykkäykset:
    0
    ikää on 37 ja ei pahasti hävetä,ostin heti ja oon yllättyny positiivisesti,esim mulla ollu 3650 ja microsoftin qtek ,tämä tähän astisista paras. samat java-pelit esim 3650 ja n-gagessa pyörii ihan eri tavalla, esim.worms meni 3650 aina jumiin n-gagessa pyörii hienosti. mp3 soi tosi hienosti, radio on myös ok. operalla netissä surffatessa ei oo tullu kertaakaan muisti loppu ilmotusta, mikä tuli 3650:ssa vähän väliä.
    kakii valiokossa on kuitenkin samanlaista kuin 3650:ssa, mut jotain on kuitenkin parannettu, kun on paljon nopeampi. pelejä ei paljoo vielä tullu kokeiltua mutta pian on....

5. japeni63

Tykkäykset:
    0
    Mies on terve kun se leikkii ;)

Ikää mittarissa 40 v ja olin aamulla 10.30 Markantalossa ostamassa N-GAGEA. Mukaan tuli heti Sonic ja Sega Rally listalla kun saapuu kauppaan.Töissä on kaverit innoissaan testannut lelua ja olleet ihastuneita,testaajien keski-ikä n.30v.

6. Bizarre

Bizarre

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Moto X (2014)
    Tässä kyllä huomaa kuinka jotkut asiat voivat johtaa harhaan, mutta todellisuudessa myös aikuiset ostavat tälläisia puhelimia. N-gage on oiva laite ja tietysti aikuisetki tahtovat sen :) Mutta myös muutama koulukaverini on ollut kiinnostunut laitteesta... eli 12-15 vuotiaat.

7. Ollilan Jokke

Tykkäykset:
    0
    Jaa minä taidankin olla sieltä nuoremmasta päästä kun oon vasta 27v. =)

Ja kuten on jo sanottukin, turhaan sitä puhelinta on nolostella. N-Gage on ihan cool. :)

8. -Jonttu-

Tykkäykset:
    0
    2 kysymystä anttirille (tai jollekkin toiselle osaavalle):

1. Mistä sait tuon Wormsin? Onko se worms 1 vai 2?
    2. Siis pystyykö N-Gageen lataamaan operan selaimen ja surffailla netissä? Mistä tämän pystyy lataamaan?

9. Tee

Tykkäykset:
    1
    Juu, paketista repäisin ulos ja meinaan rohkeasti ottaa käyttöön...eihän tuota(kaan) malta olla testaamatta :) Ja olen N23. Hyvä huomata, että käyttäjiä löytyy vähän jokaisesta ikäluokasta.

10. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Juu ei ikä minunkaan mielestä tee esteitä laitteen käyttämiselle, jos tykkää tuollasesta vaikka ois 70 niin siitä vaan... :)

Itse olen hieman aatellut tuollasen hankkimista, mutta epäilyttää vähän tarvinsenko tästä M55 parempaa luuria...

11. jason

Tykkäykset:
    0
    Wormsin betaversioita on erilaisia..
    Ilmeisesti joku uusi versio on levityksessä, mutta ei ole tullut testattua vielä..
    N-gagestä olisi voitu tehdä hopean värinen, ja hyvin gba:n tyylisesti muotoiltu.. ..silloin olisin itsekin varmaan ostanut sen..

12. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Nytkö se tapahtuu? ;) Ensimmäinen Nokialainen joka kiinnostaa, lähinnä hinta/laatu kohtaavat toisensa (toivottavasti). Täytyy kuitenkin vielä tarkkailla tilannetta ja kuunnella käyttökokemuksia, liikkeeseen en uskalla mennä räpeltämään, tarttuu pian mukaan ;)
    Tuleekos tuo datanaru mukana?

13. -Jonttu-

Tykkäykset:
    0
    Verkkokauppa.comista:
    "Paketin mukana toimitetaan puhelin akulla (akku BL-5C Li-Ion), akkulaturi (ACP-12), stereo-kuulokkeet (HDD-2), USB-kaapeli (DKE-2), nauhoituskaapeli (ADE-2), adapterikaapeli (ADA-2), cd-rom, ohjekirja ja peliesite."

Eli tulee mukana...

Ja jasonille... N-Gagen saa kyllä hopean värisenäkin.

14. EvoQ

Tykkäykset:
    0
    Tulee, mutta se ei taida toimia PC-suiten kanssa. PC-suiten kaveriksi on ostettava BT-adapteri.

15. Malaco

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 5, Jolla
    Tänään jollain 70v papalla uimahallissa oli N-Gage, sitten toinen pappa sano sille et toihan on lasten lelu, ni se vaan tokas et ei mitään välii, sain halvalla. Pisti kyllä meikeläisen nauramaan ku iso pappa jengi oli yhen ympärillä kattomas et mikä toi on :D

16. Ollilan Jokke

Tykkäykset:
    0
    Papalla on asenne kohdallaan! tais olla Sulo Vilenin sielunveli. :D

17. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Kaks olen koulussa tähän asti nähnyt, ja yks meni ostamaan tänään.

18. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Minä en tiedä muita kuin tuon hopean värin... onko muitakin? Missä kuvia?

19. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Tumma/vihreä. Huomattavasti hienompi.

20. Ollilan Jokke

Tykkäykset:
    0
    Hopea

Tuon hopean takakansi on myös samaa hopeaa, kun taas tumman N-Gagen takakansi on vihreä.

Jaa tämä viestiketju