1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N-Gage softan päivitys

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja vpv, 26/12/04.

1. vpv

Tykkäykset:
    0
    Niin eli minulla on N-Gagessa 250mb:n muistikortti, joka ei oikeen meinnaa toimia. (Pelit häviävät valikosta) Ainakin luulen että vika on kortissa, tai siis puhelimen ohjelmistossa, joka pitäsi päivittää uudempaan. Olen kuullut että software täytyy päivittää, jos kortti on yli 128mb:n. Niin, eli miten sen softwaren päivitys onnisttuu?? Olisi todella mukaavaa, jos joku tietää..

2. Jonke

Tykkäykset:
    0
    Ei mulla ainakaan tarvinu mitään softaa päivittää ku oli 256mb kortti..

3. mae

Tykkäykset:
    0
    Softan voi päivittää vain huollossa, ja niistäkin kannattaa etukäteen kysellä kenellä on tarvittavat rensselit omasta takaa etteivät lähetä softattavaksi jonnekkin hevonkuuseen. Taisi tulla useammallekkin qd pukinkontista, kovasti näytti olevan joulun alla verkkokauppa.com:n myydyimpänä luurina siinä top myydyimmät gsm:t listalla.

4. Hintabongaaja

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE K600i + Saunalahti Ykkönen
    Vika on Gagessa eikä softapäivitys auta (ainakaan vanhemmassa mallissa, QD:stä en tiedä). Kuvakkeiden katoaminen koskee muistikortille asennettuja ohjelmia ja ne saa näkymään katkaisemalla virran ja käynnistämällä puhelimen uudelleen.

Sinänsä ärsyttävä vika, joka ilmenee ainakin mulla vain jos käyttää mp3-soitinta tai siirtää USB:llä vähän isompia tiedostoja muistikortille (tästä johtuen ei ole tullut tuota mp3-soitinta käytettyä). Ja kortin koolla ei ole väliä, esim. mulla on puhelimen mukana tullut "Nokia Game"-kortti, josta formatoin itselleni 32Mt muistikortin.

Jaa tämä viestiketju