1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N-Gage QD Tuntemattomien tiedostojen tallennus GPRS:llä

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja miku80, 20/2/05.

1. miku80

Tykkäykset:
    0
    Ongelma:
    Miten saa tallennettua esim mp3 tai ogg tiedostoja N-Gage QD:n muistiin GPRS:llä. Minulla ei ole Bluetoothia tietokoneessa, eikä muistikorttia puhelimessa. Eli ainoa tapa siirtää tiedostoja puhelimeen on GPRS:n välityksellä.

Sain siirrettyä yhden ogg tiedoston avaamalla sen N-Gagen omalla selaimella. Kun N-Gage ilmoitti, että tiedostomuotoa ei tunnisteta, niin käynnistin Fexplorerin ja menin D:\Cache kansioon jossa oli samankokoinen tiedosto, kuin lataamani ogg tiedosto. Kopioin sen C: asemalle ja muutin nimen oikeaksi. Tiedosto toimii hyvin, mutta en ole onnistunut tekemään tätä toista kertaa. Cache kansiossa ei näy mitään latauksen jälkeen.

Onko kenelläkään tiedossa parempaa tapaa?

2. crazy2

Tykkäykset:
    0
    itellä oli vähän samantapainen ongelma..eli, vaihtoehtoja on, operalla saa tallennettua suoraan muistiin mutta itse ohjelma vie aika paljon tilaa jos sulla ei ole muistikorttia..itse kannattaisin ohjelmaa nimeltä fget jolla voi määrittää minne lataus menee, ominaisuuksissa mm.latauksen pausetus...tai mahdollista se on myös yftp ohjelmalla joka on ftp ohjelma niinkuin nimi kertoo. Toivottavasti auttaa, kysy jos tartteet apua noitten löytämisessä/käyttämisessä..

3. miku80

Tykkäykset:
    0
    Kiitos tiedoista.
    Operaa olen yrittänyt, mutta en saa sitä millään toimimaan Tele2:n kanssa. Tele2:n GPRS sukkaa niin pahasti, että taitaa olla mahdoton tehtävä. Minäpä yritän noita mainitsemiasi ohjelmia.

Jaa tämä viestiketju