1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N-Gage QD: MP3 ongelma..

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja JugeTheGreat, 30/12/04.

1. JugeTheGreat

Tykkäykset:
    0
    Ongelma on se, että kun koneelta (PC suitella) siirrän mp3:sia kakeen, niin matkalla ne muuttuvat waveiksi :eek:

Kakessa on mp3-ohjelma, ja se toimii. (Siellä on joku demobiisi).

Siirtäessä lukee aluksi esim. jorma.mp3 ja palkki rullaa.. kun palkki on puolessavälissä, muuttuu tiedoston nimi jorma.wav:iksi...

Kakessa näkyy sitten wavina. Yritin muuttaa pelkästään nimeä takaisin .mp3:ksi ja kake löytääkin jo biisin, mutta kipale ei kuitenkaan toimi.

Mistä moinen voi johtua?

Haulla en apua löytänyt...

2. tonza19 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Ota ne muuntimet pc suitesta pois. Pitäis kyllä löytää sieltä, jos ei oo sokee. Eli sillon se ei muuta sitä mp3:sta waviks.

3. JugeTheGreat

Tykkäykset:
    0
    Löytyi, kiitoksia avusta!

4. argoroth

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Microsoft Lumia 950XL valkoinen
    Olen vaihtamassa kännykkää ja olin aikeissa ostaa Nokia N-Gage QD:n, kunnes selvisi N-Gagen sivuilta, ettei siinä olisi mahdollista soittaa mp3:sia?

Eli pystyykö sillä soittamaan mp3:sia vaiko ei? Jos ei niin taidanpa ostaa Nokia 5140:n, jossa on sentään radio.

Vastatkaa pian mielellään. Olen huomenna menossa ostamaan jonkinlaisen pölöttimen.

5. Cloud 9

Tykkäykset:
    0
    Kyllä sillä pystyy soittamaan mp3:sia, mutta monona, eli aivan turha.

6. PELLEfin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    51
    itse en vieläkään ymmärrä mitä väliä sillä on jos mp3 musiikki toimii vaan monona,kuitenkin aika moni kuuntelee niitä kaupungilla liikkuessaan kuulokkeet korvissa ja tällöin ääni kärsii muutenkin kun on niin paljon liikenteen melua ja muuta.

7. tonza19 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Ootko henkilökohtaisesti kuunnellut MP3 -musiikkia monona ja stereona? Radiota ei nyt lasketa.. Jos edelleen väität että sillä ei ole sulle väliä, niin on se kumma homma.

8. PELLEfin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    51
    kyllä olen kuunnellut eikä todellakaan ole häirinnyt.
    tosin sitä en tiedä kuinka paljon qd:n oma äänipiiri vielä sitä ääntä huonontaa,otan kyllä selvää heti kun joskus saan kyseisen laitteen hankittua.

Jaa tämä viestiketju