1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N-Gage QD ja GPRS ongelma

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja tuskamc, 1/12/04.

1. tuskamc

Tykkäykset:
    0
    Moi, mul ois tämmönen ongelma: kun yrittää päästä mihin tahansa wap- osoitteeseen niin tuonne näytön vasempaan ylänurkkaan tulee semmonen vilkkuva neliö, eikä sivu aukea. Ei pysty myöskään lataamaan mitään soittoääniä yms.. Asetukset on haettu moneen kertaan ja tarkistettu viel puhelimen välityksellä operaattorilta. Saako tän masiinan nollattua jollain koodilla? Auttakee!!!

2. Spaceman

Tykkäykset:
    0
    Kun avaat sen käytettävissä olevan wap profiilin. (Esim Sonera) Siellä on sellainen kohta missä lukee pelkästään wap, vaihda tuon tilalle internet niin pitäisi lähteä toimimaan. En nyt muista tuon valikon nimeä kun ei ko. laitetta ole käsillä.

3. tuskamc

Tykkäykset:
    0
    Kokeilin tuon, ei vaikutusta. Eikös tuo ole vain nimi profiilille, ei kai se mihinkään vaikuta?

4. tuskamc

Tykkäykset:
    0
    Eikö muka kellään oo tietoo???

5. juzi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    180
    Käy vaikka tuolta (http://asetukset.tk/) katsomassa niitä asetuksia. Ja oothan käynnistänyt sen puhelimen uudestaan.

6. mae

Tykkäykset:
    0
    reset on *#7370#, KAIKKI häviää

7. kokki Vieras

Olipa itellä samainen ongelma. Kävin jopa huollossa laittamas softat uudestaan, kun eivät muuten saaneet toimimaan wappia. Mutta uskoakseni vika on proxy-asetuksissa. Mulla ainaki auttoi, että laittoi lisäasetuksiin proxyyn saman ip:n mikä on yhdyskäytävänä ja sit portiksi 80, niin wappi lähti toimimaan.

8. tuskamc

Tykkäykset:
    0
    Oikeessa olit kokki! Nyt pelaa, kiitos kaikille!

9. Kit

Tykkäykset:
    0
    Minulla oli sama ongelma Saunalahden uuden kortin kanssa ja lisäasetuksista piti tosiaan laittaa tuo proxy-ip kuntoon, mutta minulla portiksi piti laittaa 8080!

10. jonfe

Tykkäykset:
    0
    ei meinaa pelata..

joo vähän sama ongelma on minulla tässä näin.
    pitäiskö noi asetukset laittaa wap vai wap-gprs vai mihin ? ja pitäiskö saada tuohon prxy palvelimen osoitteeseen jotain..?
    vinee vaan yrittäessä yhdistää että 'gprs ei ole käytettävissä.'

qd+saunalahti

11. mustis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Ace II/Lumia 520, Elisa
    Tästä samasta jutusta on useampikin messu tässä foorumissa.
    proxy-asetus tms pitää kopioida internet-asetusryhmästä.
    Kahekaa vaikka kaikki viestiketjut, joihin mä olen osallistunut, vastaus jostakin niistä!!

Jaa tämä viestiketju