1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N-Gage QD ei käynnisty

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja MaTiAz, 10/8/05.

1. MaTiAz Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mun N-Gage QD ei enää tänä aamuna käynnistynyt, puhelin oli sammunut ja kun yritin laittaa päälle, se ei mene päälle. Kun pitää virtanappia pohjassa, se menee vähäksi aikaa päälle, eli näyttö näyttää valkoista ja taustavalot palavat. Parin sekunnin kuluttua sammuu. Kokeiltu on ilman muistikorttia ja SIMiä, aina sama juttu. Puhelin tippui eilen aamulla, mutta silloin se vielä toimi yhtä hyvin kuin normaalisti. Mikäköhän voisi olla vikana? Huoltoonko vain vai voisiko sen selvittää kotikonstein?

2. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    Ooks kokeillu jo kynänappi pohjas käynnistää? Mulla ainaki sillon joskus autto, ku n-gagen omistin..

3. Peurasaari

Peurasaari Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+
    mun mielestä toi kuullostaa siltä että akku on tyhjä. :D

4. hiltieetu

Tykkäykset:
    4
    Siltä se kuulostaa. Itse ihmettelin äskettäin juuri tätä, kun minulla ei ole vielä ollut sellaista s60 laitetta jossa käynnistys onnistuisi hyvin akun kokonaan tyhjenemisen jälkeen. Tarkoitan kokonaan tyhjenemisellä että puhelin sammuu siihen. Ainakin kake minusta vaati jopa oveluutta että sen sai tyhjän akun kanssa käyntiin, vaikkakin kiinni laturissa. Tai laitetta täytyi ladata muutama minuutti ja sitten laturi irti että laitteen sai käynnistettyä ja kun laite oli käynnistynyt kokonaan niin taasen lataukseen. Laturi häntänä käynnistäminen ei vain onnistunut, valot kyllä syttyyy muttei muuta tapahdu. Samaa olen havaitsevinani 6630:ssä nykyään. Tosin 6630:ssä ei virta lopu niin usein huomaamatta kuin pelilaitteessa jossa akkusta hävisi virta jopa huomaamattaan pelaillessa.

Voihan vikana olla kysyjällä muutakin.

5. Peurasaari

Peurasaari Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+
    toivotaan että kysymyksessä on epätoivoinen yritys saada gage tulille. ja juuri toi antamasi latausvinkki olisi pelastus.

6. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Ei tuon pitäisi aiheuttaa ongelmia. Laite latuuseen vain ja jonkin ajan päästä käynnisteleen.

Pitäisi kyllä lähteä käyntiin johdonpäässä olessa, tosin vaatii sitä että on ladattu akkua jo jonkin aikaan, ja yleensäkkään jos kone on sammutettu ja laitat sen laturiin, käynnistyy kone (osittain) ja jos sinä aikana menee paineleen virtanappia voi homma mennä suteen.

7. temppa200

Tykkäykset:
    0
    OT: mitä toi kynänappi pohjassa käynnistäminen tekee? resetoi puhelimen?

8. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Ei juuri mitään, lähinnä estää joidenkin autobuut ohjelmien käynnistymisen.

9. temppa200

Tykkäykset:
    0
    kiitti... aattelin et onks toi jonkun näköne resetti.. mut ei.

10. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    Käsittääkseni estää kaikkien 3rd party softien käynnistymisen?

11. MaTiAz Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jeps, akku meni ihan tyhjäks, oli varmaan kylmä mun huoneessa :D Kyllä se sitten päälle meni kun jonkun aikaa laturissa piti.

Onko muuten kauan lataamalla mahdollista "herättää" kuollut akku vai pitääkö ostaa uusi? (Ostin Qtek 8100:n ja siinä oli akku rikki)

12. steku

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    S3
    on mahdollista herättää mutta jos ei lataamisella lähe toimiin niin kannattaa ehkä ostaa uusi akku

13. venganza

Tykkäykset:
    0
    ngage prkl

mulla tippu kans gageqd maahan joskus vuos/kaks sitte.
    ny se ei lähe päälle.. vilahtaa vaa...mulla on toinen akku joka on bl-6c haittaako jos sitä kokeilee bl-5c sijaan...vai kummin päin se ny olikaa.

14. venganza

Tykkäykset:
    0
    okei...se käynnisty kyllä...ko laitoin sim kortin se valittaa että:
    aseta sim kortti...."" argh

Jaa tämä viestiketju