1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

n-gage päivitys

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja mae, 2/3/04.

1. mae

Tykkäykset:
    0
    Mitä vikoja uusin firmwarepäivitys 4.03 korjaa? oletteko päivittäneet. Mulla näyttää olevan versio 3.30.
    Ainakin sen bugin olen huomannut ettei äänitunnisteen tallentaminen numerolle toimi ollenkaan, tulee vain jotain "sovellus suljettu Main". Eikös se päivittämine ole ilmaista takuuaikana? Kestääkö muuten kuinka kauan, ainakin lähihuolto ilmoitti että pitää lähettää saksaan päivitettäväksi??? pitäisikö kysellä muistakin huolloista vai onko tuo yleinen tilanne n-gagen osalta.

2. zener Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Galaxy S3
    Herätyskellon satunnainen toimimattomuus, satunnainen itsestään buuttailu välillä sekä 'kadottaa' välillä softia muistikortilta (kuvakkeet katoavat, eikä auta kuin buutti).

Nuo olen huomannut ainakin omasta 3.30 firmwaresta... Itsekkin suunnitellut viemäni tuon softaukseen, mutta lähteekö tosiaan kaikki saksaan asti?

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Ei lähde kaikki Saksaan. Isommissa/paremmissa huolloissa päivitetään ite. Esim. me päivitetään kyllä n-gaget.

4. man!

Tykkäykset:
    0
    Mulla on kolmosversio ja:
    -radiosta nauhoitus ei onnistu (katkeaa melkein heti itekseen)
    -soittimeen piuhalla nauhoitus ei onnistu (katkeaa myös, mutta toimii pari sekkaa)
    -äänitunnisteiden kanssa tulee sovellus suljettu main.
    -bluetoothi on kerran antanu: sovellus suljettu BTui
    -sim-palveluvalikko avaa joskus "ladataan" ikkunan ja se palkki vaan rullaa eikä mitään tapahdu. Sen sim-valikon sulkeminen auttaa.

Ja kun mä läjetin nokialle kyselyn niin sanoivat ettei ngagella voi nauhoittaa radiosta ja suosittelivat huollossa käyntiä. Täytyypä käydä.

5. aenkake

Tykkäykset:
    0
    toi kuvakkeiden katoilu on vissin vanha s60 ongelma... Jos joku saa siihen avun firmwaren päivityksellä niin huutakaa ISOSTI, mäki vien sit huoltoon... piruttaa kun melkein aina katoo samalla se ohjelma jolla ois voinu tehä nopeen restartin :/

6. zener Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Galaxy S3
    Enpä ole moiseen ennen tavannut S60-luureissa, vasta N-Gagessa tuota kuvakkeiden katoamista on ilmennyt.

Jaa tämä viestiketju