1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N-Gage Ongelmat

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja valikkari, 5/7/04.

1. valikkari

Tykkäykset:
    0
    Tänne voi laittaa kysymyksiä, vastauksia ja toteamuksia erilaisista ongelmista mitä N-Gagella on tullut vastaan.

Ensimmäiset kysymykset:

Miten muistikortilla olevia midejä ja waweja saa soittoääniksi? Niitä voi kyllä toistaa Fexplorerin kautta, mutta soittoääntä valitesssa midejä ja waweja ei näy luettelossa. Mp3:set näkyy ja niitä voi laittaa soittoääniksi.

Asensin CallofDuty java-pelin ja sitten kun olin pelannut vähän aikaa peli meni jumiin ja sen jälkeen kun yrittää mennä sovellukset kansioon, jossa peli/pelit ovat ilmestyy seuraavanlainen virheilmoitus: " Sovell. Suljettu MidpUi "

Myöskään sovellusten hallinnasta yrittäessä poistaa puhelimessa olevaa SIS-asennustiedostoa tulee virheilmoitus: " Sovell. Hallinta: Järjestelmä virhe "

YewNes ei pyöritä em. ongelmien jälkeen pelejäkään hyvin vaan pelit ja äänet tökkivät

Blzinstallerilla yrittäessä avata blz-pakkausta tulee virheilmoitus:"Corrupt file. Aborting."

Onko kenelläkään ollu vastaavaa, ja olisiko ongelmaan/ongelmiin mitään ratkaisua valmiina?

Versio on 3.30

2. Ziggemby

Tykkäykset:
    0
    Paha ongelma:

Kun yritän kirjoittaa tekstiviestiä ja sitten lisätä siihen vastaanottajia n-gage vain sulkee koko tekstiviesti kirjoitusosion ja ilmoittaa piippauksella: Sovellus suljettu mce

3. Hakki

Hakki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Montako N-Gage ketjua tarvitaan ensimmäisellä sivulla että niitä on riittävästi?

4. valikkari

Tykkäykset:
    0
    onko vastaavaa aihetta? Joissakin ketjuissakin on meleko off-topiccia...

5. JuhaN

Tykkäykset:
    16
    Eiköhän ne toimivimmat kaken pelit saa edelleenkin pelikaupasta... ;)
    ...tai sitten kannattaa etsiä ehjiä piraattitiedostoja eikä korruptoituneita...

=)j

6. karkar

Tykkäykset:
    0
    N-gage QD + dna 041

En saa jostain syystä MMSiä lähtemään, vaikka tilasin asetukset. Onko vinkkejä?

Sähköpostin kanssa on myös ongelma. Asetukset on kunnossa, mutta kun yritää tsekata posteja ilmottaa "General:System error, try again". Onks vinkkejä?

7. adm1470

Tykkäykset:
    0
    Mulla radiossa ei ne pikanäppäimet, siis ne pikanäppäimet mil voi vaihtaa kanavaa
    toimii siis johonkin 5 asti ei toimi mut viitosesta eteenpain taaas toimii.
    Toimiiko teilla radion pikanäppäimet eli tarkotan niit numeroita mil voi vaihtaa kanavaa

8. valikkari

Tykkäykset:
    0
    toimii

9. Torppa

Tykkäykset:
    0
    Muistikortti

Mulla on käynyt sellattis N-gagen kanssa, versio 3.30, oon kuunnellut musaa kaiuttimen kanssa ja pysäyttänyt musiikin, pistänyt kuulokkeet, jatkanut musan soittamista mutta se ei ole enää soittanut sitä vaan sanonut että muistikortti viallinen, kyseessä on nokia game muistikortti joka on formattu (32mb). Onko tullut vastaan tälläistä??? sitten myös se että mulla on 1kk vanha n-gage ja siinä on akku ihan paska, vaikka ollut ensilatauksessa, ja akku palkki näyttää puutaheinää.. puhelin meni tänään huoltooon jossa uusitaan softa!

10. juzi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    180
    Ootappas vähän pitempään, kun painat vaikka sitä ykköstä. Mulla napit 1 ja 2 vaatii (jostakin kumman syystä) hieman pidempää kärsivällisyyttä (n. 2 sekunttia).

11. adm1470

Tykkäykset:
    0
    mul on semmonen ongelma et mun pitais saada tiedostot bluethootilla muistikortille en haluu mitaa pc suitee kayttaa vaa hauluaisin semmosen apuohjelman mika siirtaa ne suoraa muistikortille ku tulee viesti ku tiedan et semmonen ohjelma on olemassa mut en muista nimee

12. graniitti

graniitti Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    65
    Puhelinmalli:
    S7 Edge onyx black
    mikset siirrä niitä sillä mukana tulleella usb datakaapelilla?helppoa kun mikä

13. adm1470

Tykkäykset:
    0
    eiku ostan varmaan bluethoot sovittimen jos kerrotte sen ohjelman nimen ni sit pystyn lahettaa bluethootilla biiseja n-gageen

14. mortela

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S3
    Oma gage lähti huoltoon kun kuuntelin musiikka (MP3) puhelin piippasi akkua ja sammui... lataukseen aamulla puhelin täysin kuollut.. Upeaa sinäänsä 2 kuukautta kesti tuo puhelin.

15. adm1470

Tykkäykset:
    0
    mistä saan semmosen ohjelman mikä siirtää viestit muistikortille ku n-gagessa ei oo sitä vakiona

16. Jupex Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Joku nokia
    juu. Onpas paska tää n-gage. Eka tuli satunnaisesti, mutta nyt tosi usein seuraava vika:

Sovell. Suljettu. Main
    Laitteen kytkentä epäonnistui, ota yhteyttä laitteen jälleenmyyjään.

Mikä on uusin softaversio ko. puhelimeen? Ja meneekö toi saksaan huollettavaksi?

tämä siis jos kortilla on softaa asennettuna. Ja ei ... kortin formatointi / softan uudelleen asennus ei auttanut.

17. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Uusin softa on 4.03 eikä lähe Saksaan vaan korjataan jopa Suomen maalla.

18. Jupex Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Joku nokia
    hmm... oliko edeltäjä 3.60 tai jotain. Päivitin kaken n. 3kk sitten uusimmalla softalla ja mitä toi korjaa, vikoja siis?

Voiko ton jumimisen takii vaatii ilmasen päivityksen?

19. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Kyllä voi. Kun puhelimessa on kerta vikaa ja takuu on voimassa niin...

20. DarkForce

Tykkäykset:
    0
    Mulla on kysymys tuosta Yewnessistä(1.8) eli kun olen asentanut sen ja kokeilen asentaa pelejä niin saan ilmoituksen että liian vähän tilaa vaikka puhelimessa on tilaa yli 4mt ja kortilla 19mt puhelin on N6600 ja siinä on 4.09.1 Version softa sisässä..mikähän mättää?

Jaa tämä viestiketju