1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N-Gage ja RL MMS...hermot menee [RATKAISTU]

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Legge, 23/12/03.

1. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    Onkos jollakulla muulla ollut ongelmia Radiolinjan MMS-palvelussa? Olen plärännyt kaikki asetuksia koskevat topikit täällä ja asetukset pitäisi olla oikein (saahan ne Gageen nykysin suoraan RL:lta tekstarinakin). Kun puhelimeen lähettää kuvaviestin tulee heti vaan ilmotus, että "Olet saanut kuvaviestin...voit katsoa sen osoitteessa...". Lähettäessä puhelin sanoo, että "Viestin lähetys epäonnistui!" ja herjaa jotain tuntematonta osotetta. Muuten kaikki GPRS-wapit ym. olen saanut toimimaan moitteetta. Radiolinjan sivusto sanoo, että liittymääni on jo kytketty MMS-palvelu. Isukin liittymään sain tilattua normaalisti palvelun tänään netistä ja asetukset toimii hyvin M55:ssa. Kenelläkään mitään ideoita, mistä moinen johtuu?...Pitää vissiin jossain vaiheessa soittaa RL:n aspaan.

2. zener Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Galaxy S3
    Onkos sinulla Viestit -> Valinnat -> Asetukset -> Multimediaviesti -> Ensisijainen yhteys kenttään valittu MMS yhteysosoite?

Itselläni oli myös ongelmia (yllättäen), kun olin unohtanut tuonne määrittää. Minulla tosin Saunalahden liittymä...

3. System

System

Tykkäykset:
    0
    Mulla on tossa ensisijainen yhteys kohdassa: RL MMS! Ja liittymänä sillon tietenkin Radiolinja. Hyvin mulla pelittää.

4. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    Juu kyllä on. Mä oon aika paljo vääntäny noita asetuksia, ja kyllä niitten pitäs olla oikein (eihän sitä tietysti ikinä tiedä, vaikka oisin jotain silti spedeilly). Lähettäessä puhelin siis kyllä alkaa väsäämään GPRS-yhteyttä ja yläkulmaan ilmestyy laatikon sisällä G, mut sitte homma menee päin peetä.

EDIT Jollain on näyttäny olevan 6600:ssa just sama ongelma...tässä lainaus vietistä:

Yritin saada isäni 6600:ssa mms-palvelua toimimaan, mms-asetukset olen tilannut radiolinjan sivuilta. Ongelma on että kun yritän lähettää mms-viestiä tulee seuraavanlainen viesti: Viestin lähetys epäonnistui Multimedia: tuntematon tai virheellinen osoite. tarkista osoite. Eli mms- ja gprs-asetukset on tilattu radiolinjan sivuilta ja asennettu mutta homma ei vaan pelaa.

5. Maxster

Tykkäykset:
    0
    itselläni täysin sama ongelma ja olisi kiva saada huomenna jouluaattona lähetettyä mms viestejä, koska helmikuun loppuun asti ne tais olla ilmaisia lähettää :)

eli ois kiva saada toimimaan

6. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    Musta alkaa tuntumaan entistä enemmän, että RL:n päässä jokin kusee. Jotenki se palvelu nyt vaan ei oo avautunu. Oon mä ny ennenkin aika moneen puhelimeen pistäny MMS-asetukset menestyksellä.

7. Ollilan Jokke

Tykkäykset:
    0
    Ootko sammuttanut ja käynnistänyt puhelimen asetusten lataamisen jälkeen? Joskus vaatii uudelleen käynnistyksen...

Mutta voi toki olla että RL päässä on jotain häikkää. Tutullani kävi Soneran kanssa samalla tavalla ja vain soitto Soneran asiakaspalveluun auttoi...

8. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    Joo tehty on sekin.

9. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Jos vika johtuu operaattorista, niin se ei korjaannu kuin soittamalla asiakaspalveluun.

10. tonza19 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Mun piti pari kuukautta sitten soittaa kaksi kertaa asiakaspalveluun ja sitten vielä tekniseen tukeen ja vasta tekniseen tukeen soitto auttoi ja sitte alko pelaan. Ite en tiedä mikä oli vikana eikä kyllä kiinnostakkaan. Säätämistä, säätämistä...

Tekninen tuki puh. 0800-465050
    Asiakaspalvelu puh. 050-95050

11. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    Soitinpa tonne tekniseen tukeen. Vaikka palvelu oli näennäisesti tilattu nettisivujen mukaan liittymääni, ei sitä oltu varsinaisesti kytketty verkkoon. Nyt toimii loistavasti.

12. dj_pirtu

Tykkäykset:
    12
    Puhelinmalli:
    Oneplus One X
    peruskamaa, mulla kans vaati tekniseen tukeen soiton ja siellä sanovat "oho, eihän tätä oo avattu täälläpäässä"

13. tonza19 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Joo niinhän se meni mullakin, se on radiolinja vähä tommonen.

Jaa tämä viestiketju