1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N-gage ja Pc Suite tökkii?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja S3K, 1/7/04.

1. S3K

Tykkäykset:
    0
    Heti ku käynnistän pc suiten ja N-gage on usb:n päässä,
    ni ohjelma ei löyä puhelinta?
    Vaan pyytää liittämään puhelimen kiinni...

Mistä johtuu?

2. Hakki

Hakki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Eikös tämä enää mahtunu tohon käyttökokemuksia ketjuun?

3. mik-ko

mik-ko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Toi PC-suite on tarkoitettu vain infarapunan ja bluetoothin kanssa. Eli sulla pitäis näkyä toi N-Gage vain yhtenä uutena kovalevynä sun koneella ja sinne voit sit siirtää kaikkee kamaa.

4. Torppa

Tykkäykset:
    0
    Mulla olis Oggelmia mun N-gagen ja pc-suiten kanssa,
    bluetooth usb sovitin on merkiltään EPOX bt-dg03 ja ohjaimet(versio 1.4) on sen mukana tulleelta levyltä, käyttöjärjestelmäni
    win 2000pro....

Asennettuna pc-suite n-gagelle, versio on edeltävä versio 6.2:sesta.
    Bluetooth lähettää puhelimeen tiedostoa ym, sekä toisin päin, eli yhteydet on kunnossa... mutta pc-suiten mrouter ei tunnista puhelinta jotta pc-suiten saisi käynnistettyä!!! Löytyiskö apua ongelmaan?? kokeilin myös pc-suite 6.2, sekin toimii hieman puolihuolimattomasti.. ja senhän pitäisi tukea n-gagea, mutta tietyissä sovelluksissa se sanoo että "tämä ei ohjelma ei tue puhelintasi"

5. Torppa

Tykkäykset:
    0
    Mulla olis Oggelmia mun N-gagen ja pc-suiten kanssa,
    bluetooth usb sovitin on merkiltään EPOX bt-dg03 ja ohjaimet(versio 1.4) on sen mukana tulleelta levyltä, käyttöjärjestelmäni
    win 2000pro....

Asennettuna pc-suite n-gagelle, versio on edeltävä versio 6.2:sesta.
    Bluetooth lähettää puhelimeen tiedostoa ym, sekä toisin päin, eli yhteydet on kunnossa... mutta pc-suiten mrouter ei tunnista puhelinta jotta pc-suiten saisi käynnistettyä!!! Löytyiskö apua ongelmaan?? kokeilin myös pc-suite 6.2, sekin toimii hieman puolihuolimattomasti.. ja senhän pitäisi tukea n-gagea, mutta tietyissä sovelluksissa se sanoo että "tämä ei ohjelma ei tue puhelintasi"

Jaa tämä viestiketju