1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N-gage ja GoBoy

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Bjoerne, 2/11/03.

1. Bjoerne

Tykkäykset:
    0
    Onko muillakin samanlainen ongelma, että ei voi painaa montaa nappia yhtä aikaa. Esim Mario Deluxessa ei pysty juoksemaan nopeasti ja hyppäämään kun joutuisi painamaan 3 näppäintä yhtä aikaa. Myös jos painaa monta kertaa nopeasti esim. hyppynappia niin mario ei hyppää kuin kerran... Onko N-Gagen näppäimistö niin huono vai GoBoyssa jotain vikaa??

2. Ollilan Jokke

Tykkäykset:
    0
    Kyllä itse onnistun hyppäämään ja juoksemaan...eli siis kolme nappia, vasen + juoksu + hyppy. Käytän Goboy versiota 1.4

3. Lukree

Tykkäykset:
    0
    Ihan sama homma. Muuten toimii todella täydellisesti tuo goboy. Hyppy ja juoksu kyllä onnistuu kunhan hetkeä ennen hyppyä päästää juoksusta irti. Ja oliko se nyt Daikatana vai mikä missä jäin jonnekin jumiin sen vuoksi ettei kumpaakin nappia voinut painaa yht-aikaa.

Mietin että onko ominaisuus ngagen vika, ts. ettei näppäimistö tue kahden eri numeronäppäimen pitämistä samaan aikaan pohjassa vai onko goboyssa vikaa. Toivottavasti tähän kuitenkin tulisi jokin korjaus...

Siihen asti pitää pelata noita hieman vähemmän hektisiä pelejä...

4. Ollilan Jokke

Tykkäykset:
    0
    Aika outo homma. Kuten sanoin jo niin mulla toimii. Eli vielä kerran; pidän esim. ristiohjainta pohjassa oikealle ja samalla pidän seiskaa pohjassa juostakseni ja silti voin hypätä painamalla vitosta. Eli kolme näppäintä käytössä...

5. Lukree

Tykkäykset:
    0
    No piru vie. Kyllä se nyt toimii. Taidan vaan olla tumpelo.

Tai sitten hommaa voi selittää sillä ettei noihin 5 ja 7 näppäimiin saa ihan samanlaista tuntumaa kuin nessillä tai bg:lla. Ts. kummankin painaminen pohjaan samaan aikaan on hieman hankalaa.

...testaamista...

Itse asiassa mun tumpelopeukalolle ei tunnu kauhean pahalta vaikka laittaisi näppäimiksi 7 ja 8. Näin ainakin pystyy helpommin pitämään 7:n pohjassa ja "peukalon syrjällä" painamaan 8 -nappia elikäs hyppyä tässä tapauksessa.

6. Ollilan Jokke

Tykkäykset:
    0
    juu vaikea se on viis ja seiska napeilla. Itse käytänkin enemmän 2-3 yhdistelmää jos peli vaatii kahden napin yhtäaikaista painamista.

7. apache

apache Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    507
    miten olette saaneet ton marion tai jonkun muun pelin toimimaan?

Goboy on haettu ja asennettu, samoin mario deluxe ja fexplorerilla olen kokeillut siirrellä sitä paikkaan jos toiseen mutta en pääse pelaamaan.

Kun avaan Goboyn, se aukeaa ihan ok (näkyy Wildpalmin logo ja GAME SELECTED: mariodeluxe.gbc), kun painan VALINNAT > PLAY (joskus vaan vilahtaa), aukeaa uusi ikkuna, jossa alhaalla lukee GOBOY ja koko näytön kiertää harmaat kehykset. Ja tästä pidemmällä en ole ikinä päässyt.

Johtuuko se siitä että itse peli on väärässä paikassa tjt? Olen kokeillut että avaan marion suoraan fexplorerilla, mutta se herjaa että TUNTEMATON TIEDOSTOMUOTO

Olisin kiitollinen edes pienestä vinkistä!!

8. tonza19 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    apache: Tää viesti ei nyt sua paljon lohduta, mutta aika outo homma sulla, joku siinä marion peli tiedostossa tai sitten goboyssa on vialla (<--- asenna ne uudelleen) koska jos se sen pelin tunnistaa niin ei se voi väärässä paikassa olla.

9. apache

apache Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    507
    olen kokeillut poistaa ja asentaa, ja muistelisin että olen kokeillut hakea sekä goboyn sekä marion kahdesta eri paikkaa muttei se asiaan auta yhtään :(

Onko muita vinkkejä?

Jaa tämä viestiketju