1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N-Gage HW purku

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja aenkake, 28/2/04.

1. aenkake

Tykkäykset:
    0
    Onkos N-Gageen saatavilla mitään MP3 soitinta joka osaa puhelimen HW purkamisen. Kaikki softat mitä olen tähän asti koittanut ovat olleet pettymyksiä äänen laadun suhteen MP3 tiedostoja soitettaessa. Jotkut jopa osaavat toistaa vain monona... Entä onko mitään vaihtoehtoista formaattia MP3 tilalle jota muutkin softat osaisivat n-gagessa käsitellä, ja jo on niin mikä ja mistä konvertteri.

2. traktori

Tykkäykset:
    0
    [offtopic]
    HW lyhenne tarkoittaa yleensä HardWare, eli fyysistä laitetta, sen muoviosia, prosessoria, näyttöä jne. Epäilenkin, ettei markkinoilta löydy yhtään MP3-soittosoftaa, joka osaisi purkaa N-Gagen palasiksi.
    [/offtopic]

3. man!

Tykkäykset:
    0
    Ngagessahan tulee mukana soitinohjelma. Kyllä se mun mielestä osaa stereona soittaa.

4. aenkake

Tykkäykset:
    0
    niihpä

Siis ymmärtääkseni N-gage paurkaa HW:lla (=hard ware) MP3 tiedostot. Eli se ei hoida hommaa softalla, niinkuin muut saatavilla olevat (tai ne mitä minä olen koittanut) MP3 softat. Kumma jos kaikki ovat vakkarisoittimeen tyytyneet, sillä siinä ei voi edes kelata... aika paha moka!! Lisäksi playlist ominaisuus on ainoastaan välttävä. Muut saatavilla olevat ohjelmat ovat monipuolisempia, mutta pilaavat kappaleiden äänenlaadun totaalisesti. Sitä ei tietty huomaa jos kaken omalla kaiuttimella kuuntelee, mutta laitapa erilliskuulokkeet, niin johan on kaamean kuuloista.

p.s
    Ihan hauska läppänä tuo sun vastaus traktori...

5. zener Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Galaxy S3
    Ei taida olla sellaista, itse olen myös kokeillut kaikki mahdollisesti soittimet mitä S60:lle löytyy ja kaikissa se laatu on aivan kauheaa, eli on ollut pakko tyytyä Nokian omaan soittimeen.

6. Jupex Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Joku nokia
    Liittyy asiaan löyhästi.... eli miten ogg vorbikset toistuu?

7. zener Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Galaxy S3
    OggPlaylla... Laatu sitä samaa kakkaa kuin muissakin 3rd party softissa.

Jaa tämä viestiketju