1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N-gage ei käynnisty

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja raxi, 4/9/05.

1. raxi

Tykkäykset:
    0
    Yritin asentaa yhtä peliä. Sitten yhtäkkiä puhelin sammui. Yritin käynnistää kännykkää uudelleen,mutta sitten kävi näin:

Valot syttyivät
    Valot himmenivät
    tuli NOKIA-logo
    NOKIA-logo himmenee pois
    valot sammuvat
    NOKIA-logo tulee taas, mutta ilman taustavaloa
    NOKIA-logo menee pois
    NOKIA-logo tulee taas, ilman taustavaloa
    NOKIA-logo menee pois
    sitten ei tapahtu mitään.

Mitä tehdä ?
    Olen kuullut "kynäkäynnistyksestä" mutta missä se on, mihin pitää painaa? voisiko joku ottaa vaikka kuvan?

2. kaikas

Tykkäykset:
    0
    Olikos tossa N-gagessa nappula jossa on kynän kuva? Ainakin joissakin S60 puhelin malleissa tälläinen nappula oli ja sitä sitten pitäisi pitää pohjassa käynnistyksen ajan. Lisäksi varmaan kannattaa muistikortti ottaa pois ja jos tämä auttaa, niin vaikkapa yrittää poistaa kyseisen pelin asennus kortilta (olettaen että kortille tuo on asennettu).

3. raxi

Tykkäykset:
    0
    Kynän kuvaa en ole nähnyt.. Minusta se asensi sen C: asemaan, eli puhelimen omaan muistiin. Olen kyllä yrittänyt toisellakin muistikortilla, joten se peli ei oo siin muistikortissa..:(

Vien tänään tämän puhelimen huoltoon..jos siellä saisivat kuntoon

4. temppa200

Tykkäykset:
    0
    On n-gagessa kynänappi. Se on siinä oikean valintanäppäimen vieressä (0-näppäimen alapuolella).
    Eli koita käynnistää kynänappi pohjassa puhelin. Tällöin automaatisesti käynnistyvät ohjelmat eivät käynnisty automaatisesti. (kai?)

5. raxi

Tykkäykset:
    0
    Juu löysin sen napin. Olenpas ollut sokea :D
    mut joo ei toi auttanu... :(

6. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Minulla oli aikanaan samanlaiset viat ja puhelin piti lähettää huoltoon. Vaihtoivat varmaan puolet puhelimen osista. Puhelin oli pari viikkoa vanha ja ei ollut ikinä edes poistunut olohuoneesta :)

7. Volvo

Tykkäykset:
    0
    Sama vika,pitää vissiin viedä huoltoon.Käytitkö raxi huollossa?

8. raxi

Tykkäykset:
    0
    Minulla on se kännykkä juuri huollossa. Toivottavasti ei tule isoa laskua..

9. Volvo

Tykkäykset:
    0
    Käytin huollossa 11€ ,softa uusiksi.

10. wilzu

Tykkäykset:
    5
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800XM
    Pystyykö N-Gagen nollaamaan ilman simkorttia?

11. zSx Rauhaton jäsen

Tykkäykset:
    839
    Puhelinmalli:
    Huawei P9
    Aargh. N-gage sammui itsestään, ja yritin käynnistää puhelimen uudelleen, mutta huomasin, ettei käynnistysnappula toimi. Mikä neuvoksi? Onko olemassa mitään tapaa käynnistää ko. puhelin ilman tätä nappulaa? Herätyskello kai käynnistää puhelimen vaikka puhelin olisi pois päältä, mutta se ei enää nyt auta. :/ Huoltokin on nyt turhan pitkän matkan päässä, ja tarvitsisin puhelinta kipeästi viikonloppuna...

12. Malaco

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 5, Jolla
    Voi olla, että jos softa on mennyt todella jumiin ni se ei reakoi käynnistys nappulaan ja edessä on huoltokeikka.
    Toinen vaihtoehto on, että käynnistys nappula on todella rikki ja jos sen haluaa itse tarkistaa niin torx avain käteen ja ruuvaamaan.
    Mulla olis joskus aikoinaan 3650 sama ongelma, ja annoin olla 3 päivää ilman akkua ja kun pistin akun kiinni niin lähti käyntiin, erona oli vaan, että siinä tuli valot aina päälle kun yritti käynnistää.

Jaa tämä viestiketju