1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N-gage ei avaa kuvia

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja tonza19, 15/3/04.

1. tonza19 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Mulla siis sellanen ongelma että tuo n-gagen vakio "kuvankäsittelyohjelma" ei avaa mun HP:n digikameralla otettuja ~500kt kuvia. Onko siinä jokin kokorajoitus vai mikä siinä on? 3650 kyllä avasi tuonkin kokoisia kuvia. Sitten olen koittanut paria ei tuolla kameralla otettua alle 200kt:n kuvaa niin ne se aukoo, mutta melko hitaasti verrattuna 3650:iin. Olen FExplorerilla katsonut että RAM:eja on yli 10Mt jäljellä, ja puhelin buutattu, mutta ei avaa. Ärsyttää....!

Ja onko tuohon olemassa mitään parempaa kuvankäsittelyohjelmaa, jolla voisi kentis vähän editoidakin kuvaa?

Edit: Virheilmoitus on siis tällainen: "Kuvaa ei voi avata!" ja se ärsyttävä plim! -ääni kuuluu samalla.

2. tonza19 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Lähetin samaisen kuvan/kuvat kaverin puhelimeen ja sekään ei pystyny avata niitä? 7650:iin lähetin. Muistaakseni kyllä 3650 avasi noita hewlett packardilla otettuja kuvia...?

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    En tiedä N-gagesta pitäiskö avata noin isoja kuvia mut luulis onnistuvan. Mulla 6600 avaa kuvia joilla on kokoa 1,5M ilman ongelmia, kestää tietenkin jonkin aikaa.

4. pelti

Tykkäykset:
    0
    Jos resoluutio on liian iso ni ei suostu avaamaan. 1024 X 768 kokosia ainakin suostuu avaamaan.

5. tonza19 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    no reso on 1136x856 että johtuiskohan se sitten siitä? Eihän tuokaan nyt mikään mahdottoman suuri vielä ole..

6. John Cooper

John Cooper Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Suuri resoluutio ja käytettty JPEG-pakkauksen versio vaikuttavat eri softien ja jopa saman softan eri versioiden erilaiseen toimintaan. Uskon ettei kännykän kuvankäsittelysoftan koodaaja ole sitä miksikään Photo Shopin korvaajaksi ajatellutkaan. - Myös käyttäjillä on maalaisjärjen käyttö sallittu ;)

7. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Niinkään oleelista ei ole tiedosto koko vaan se minkä kokoinen kuva on avattuna. (tavuja) Esim 30Kt GIF kuva voi olla ylitsepääsemötön monelle laitteelle.
    Muistelen että jollekkin Symbian alustalle on olemassa kuvan katseluohjelma joka kykenee käsitteleen pakattuja kuvia niin ettei sen tarvitse purkaa koko kuvaa -> jolloin kuvaa voi katsoa pienennettynä tai osaa suurempana.

Jaa tämä viestiketju