1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N-95 päivitys/ Takuu???

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja 251265, 20/9/07.

1. 251265

Tykkäykset:
    0
    Päivitin N-95 uusimman softan, nyt kone tökkii niin ettei mikään näppäin toimi välillä, ja virrankin saa pois vain ottamalla akun irti!!

Miten lienee, onhan takuu voimassa vaikka päivitinkin itse?
    (päivitys onnistui ihan hyvin..)

Mikähän tuossa luurissa oikein on, onko muilla pätkinyt toi noin "totaalisesti??

2. Markkanen

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Apple iPhone 6 Plus
    kokeileppa tuota *#7370# jos auttas

3. jontteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Minä päivitin kanssa tuossa muutama päivä sitten. Kaikki muu toimii mainiosti paitsi tuo rikkinäinen kamera. Kamera toimi yhden illan ja seuraavana päivänä oli jo rikki.

4. 251265

Tykkäykset:
    0
    Kiitti, Nyt futaa taas!
    Kyllä mä ton silti takuuseen huoltoon laitan, ei sen pitäis pätkiä yhtään
    ton hintaseks laitteeks!!

5. eralumi Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    30
    Näissä resetointikoodeissa yms. olisi kannattavaa kertoa mitä se itse koodi tekee. Saattaa monelle asiaan perehtymättömälle tulla yllätyksenä kun kaikki tiedot on yhtäkkiä hävinnyt luurista.

6. Tseikki

Tykkäykset:
    0
    Toi on ihan "normaalia" Nokian mielestä. Samoin kun klappi läpässä, olematon valmiusaika yms. viat joista voit lukea täältä lisää. Pistät huoltoon, oot ilman luuria kuukauden ja saat saman luurin samanlaisessa kunnossa takaisin. Ja kyllä, tämäkin luuri maksoi 700e... Luulis kyllä, et läppärin hinnalla sais kunnolla viimeistellyn luurin, mut Nokian tuntien näyttää olevan mahdotonta.

7. Rickhard

Tykkäykset:
    0
    Jos se nyt toimii eikä pätki, niin ei kannata kyllä huoltoon viedä. Ei se siitä siellä kummemmaksi tule.

8. Peurasaari

Peurasaari Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+
    itsellläni sama ongelma että nappulat eivät ihan joka näppäystä ota. kuitenkin tottunut jo ongelmaan, kaveri huollatti omansa -> huolto ajoi vanhan softan takaisin.

Valitettavan monessa mallissa nokian huollot sanoo, kertokaa asiakkaalle että vähintää kerran viikossa käytettävä akkua pois. Ei ihan normaalia mielestäni puhelimelle. Kyllähän sen pitäisi toimia ilman akun irroittamista jatkuvasti.

Jaa tämä viestiketju