1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

N 9300 ja MMC ongelma - Ratkaistu jo...

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja mobhob, 10/5/06.

1. mobhob

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 5 & Samsung XCover 271
    Käytin 9300n Powermillissa päivityksessä. Päivitys tehtiin niin että olin poistanut sim- ja muistikortin (orkkis 128 mb) luurista.

Nyt käynnistäessäni luurin kysyi mmc:n salasanaa. En muista asettaneeni mmc:lle salasanaa koskaan, mutta kokeilin eri vaihtoehtoja. Väsyin yrittämään ja käytin välissä muita toimintoja. Kun olin taas valmis yrittämään mahdollisia muistamiani salasanoja, ei laite enää kysykään sitä, eikä myöskään tunnista mmc lainkaan.

Olen buutannut konetta muutaman kerran -> ei apua. Mikä neuvoksi? Takaisin Powermilliin?

2. säätäjä86 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    5
    Oletko asettanut sitä koodia millä puhelimen voi lukita lähettämällä tietyn sisällöisen viestin puhelimeen? Jos olet niin se kortin koodi on se.

3. mobhob

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 5 & Samsung XCover 271
    En ole, mutta nyt pääsin taas "arvailemaan" salasanaa ja suunnilleen yhteensä 16 yrityksen jälkeen onnistuin - eli vanhuus ei tule yksin, olin kuin olinkin laittanut suojauksen myös mmc:lle...

Jaa tämä viestiketju