1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Näyttö pimeä, missä vika?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja rok_rok, 30/7/04.

1. rok_rok

Tykkäykset:
    0
    Mulla on tossa nurkissa pyörimässä Nokian 3310 tai 3330(ei sitä enää ees muista:)),josta pimeni joskus yllättäen näyttö, ihan yht`äkkiä... Mikähän mahtais olla homman nimi? Mahtaisko sille saada mitään, kun ei tommoseen uuttakaan enään viitsi ostaa... Ei tietääkseni ole saanut huonoa kohteluakaan! Olis ollu kiva vaikka opetella ledijen vaihtoa tms. modausta tolla luurilla...

Ratkaisevan neuvon antaneelle kymmenen pistettä:
    ..........
    Kas tässä,olkaa hyvä! :)

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Kyllä se 90% varmuudella on se näyttö rikki eli uuden hommaus luultavimmin edessä...

3. rok_rok

Tykkäykset:
    0
    Huomasin tuossa tuota luuria tutkiessani että kun painan sormella näyttöä puhelimen ollessa päällä näkee painasta kohdasta tekstiä: Aseta sim kortti... Valaisiko tämä tieto tilanteen selvittämistä yhtään? Olisi kiva saada tuosta vaikka rymypuhelin!

4. Fujitsu

Tykkäykset:
    0
    Ota kuoret pois ja paina näytö yläreunaa keskeltä(älä liian kovaa, attä hajoo). Siinä on ne liittimet, jokta on varmaan vain vähän löysällä. Yleinen ongelma ainakin 3310:ssa, varsinkin jos tippuillut asfaltille.

E: Oho, humalaisen on vaikee kirjottaa oikein

5. rok_rok

Tykkäykset:
    0
    Kiitokset vinkistä! Sain luurin toimimaan. Olen välissä kerennyt vaihtamaa liittymää pariinkin otteeseen ja kortin kanssa, enkä enään muista luurin suojakoodia :( PRKL!!! Huonon onnen puhelin, teen siitä verkonpainon! (kai se saatana kelluukin)

6. Killerwhale

Tykkäykset:
    0
    Mikäli et itse ole suojakoodia vaihtanut, niin se on tehtaan oletuksena Nokialaisissa 12345.

7. rok_rok

Tykkäykset:
    0
    Kyllähän tuokin tuoli kokeiltua, ja kymmeniä muita numerosarjoja/sanoja... DeadEnd:(

Jaa tämä viestiketju