1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Näytön puhdistus, millä aineella?

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja opalaisen, 27/12/04.

1. opalaisen

Tykkäykset:
    0
    Milläköhän tota näyttöä uskaltaisi mennä puhdistamaan puhdas vesi ei tepsi, eikä lievä pesuaine. Siis eilen tohon näytölle lensi kait vähän ED :tä kun avasin pullon, en sitten muistanut heti pyyhkiä näyttöä ja nyt siinä on muutama "tahra". Oon koittanut pelkällä vedellä ja sit lievällä pesuaineelle pois mutteilähde, olisiko mahdollista että juoma olisi tavallaan syövyttänyt näyttöä?

Saako tähän S65 malliin mistään uusia kuoria, en tota yllämainittua asiaa varmaan parinviikon päästä huomaakkaan näytössä, mutta nyt silmä jää siihen aina kiinni.

2. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    tärpätti?

en sitten ota vastuuta jos ei sopinutkaan, olen itse sillä kyllä puhdistanut paljonkin kännykuoria....

3. Miika

Miika

Tykkäykset:
    0
    Olen samaa mieltä yllläolevan kanssa että tärpättiä (mineraali) kannattaa kokeilla varovasti. Toinen mahdollinen on sinoli, mutta sillä on mahdollista pilata koko näyttö (riippuu materiaalista).

EDissä tosin saattaa olla sitruunahappoa joka on voinut syövyttää näyttöön merkin jota ei saa pois.

4. Doneus

Tykkäykset:
    0
    Kannattaa ostaa mikrokuituliina ja vaan pyyhkäistä "rohkeasti" ja heiman voimalla sitä tahraa niin monta kertaa että se lähtee. Mulla ainakin toimii.

Jaa tämä viestiketju