1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Näppäinvalot elävät omaa elämäänsä.. (m55)

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja JuhaK, 24/1/04.

1. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    huomasin tänään, et mun m55:n näppäinvalot on ihan tiltis! En tiedä onko ne ollut jo kauankin (kun tavallisessa valaistuksessahan ei ees näe et onko näppäinvalot päällä), mut nyt havaitsin vahingossa, et ne saattaa ihan milloin tahansa välkkyä täysin epäsymmetrisesti (joidenkin näppäinten valot on sammuneet kun toiset taas välkkyy iloisesti), ja siinä ei oo mitään järkeä. Tämä ilmenee kuitenkin vain jos käytän puhelinta, mut jos luuri on esim. näytönsäästäjällä, niin sitten valot pysyy visusti kiinni.
    Onkohan tästä haittaa luurille itselleen? Mua tuo nyt ei häiritse, mut jos se raiskaa luuria niin sitten varmaan pitäis käydä ainakin päivittääs softa. BTW, havaitsin toisenkin outouden muutama päivä sitten: Välillä näppäimet 3,6,9 ja # (eli oikea näppäinjono) ei toimi ollenkaan, mut useimmiten toimii. Voiskohan tuolla valosekoilulla olla jotain yhteyttä tohon ongelmaan?

2. lapa86

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE W800i
    mulla ei valot sekoile m55.sessa, mut näppäimet SEKOILEE senki eestä!
    viestien kirjoitus on yhtä helv. ku joka viides näppäin ei toimi.(ei tosin onnksi yhtä paska viestien kirjoitus, ku mun edellisessä puhelimessa, SE r600.sessa)
    sun kannattas viiä puhelin vaan huoltoon, ainaki minä tekisin, jos ois viel
    takuuta jäljellä. ainaki tääläpäin suomee saa viel huollon ajaksi käyttöön siistejä luureja :)

3. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Hei toihan kuulostaa siistiltä! Pitää käydä sopimas liikkees et ne antaa mulle huollon ajaks Sony Erkki P900:n ;) Mun mielestä täällä on kyllä vähän sellanen meininki et ne kaivaa laatikosta hikisen 5110:n huollon ajaks lainalle...

4. luurri

Tykkäykset:
    0
    Se puhelin on tainnu saada kaljaa.

5. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    ?? No ei.

Jaa tämä viestiketju