1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Näppäimet löyty, entäs kuvia?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Bomb, 23/10/05.

1. Bomb

Tykkäykset:
    3
    Olen iskenyt silmäni tuohon 6230i:n "näppäimistöön", jollaisen siis haluaisin omaan 6230:een, mutten ole mistään onnistunut löytämään. Olisko vinkkejä?

2. nujumi

nujumi

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 820, E71, 9300
  3. 0ll!

Tykkäykset:
    0
    Tuskin saa..

4. tikox

Tykkäykset:
    0
    En tiedä tulkitsinko viestisi oikein mutta näppis sopii ristiin.

5. Bomb

Tykkäykset:
    3
    Jes, kiitokset tuosta. Pitänee laittaa tilaus vetämään.

6. 0ll!

Tykkäykset:
    0
    eli 6230i puhelimen sen ihmeen vivun saa 6230 puhelimeen

7. Bomb

Tykkäykset:
    3
    Minkä ihmeen vivun? Jos meinaat sitä "tappia" sen "navinapin" keskellä, niin kyllä ja se on ainakin itselläni syy sitä näppistä haluta, kun tuolla "iittömällä" tulee vielä melkein vuoden käytön jälkeen harhapainalluksia tuolla "tapittomalla" näppiksellä...

8. Bomb

Tykkäykset:
    3
    Noni, näppäimet tuli eilen ja hyvin toimii. Näppiksen vaihdon jälkeen toistaiseksi 0 virhepainallusta navin kanssa :)

Nyt vaan nää näppäimet näyttää sen verran uuden karheilta, että tekis mieli vaihtaa kuori ympärille. Mustat näppäimet tilasin, kun oli vanhatkin ja kuori on se tumma. Nyt vain mietin, että osaisko joku kertoa, josko jostain löytyisi vähän osviittaa kuvien muodossa, mistä voisi vähän miettiä, että minkä väriset kuoret noista "alkuperäisväreistä" (i tai ei-i) näiden mustien näppäinten kanssa toimii. Itse kun olen huono hahmottamaan päässäni, että miltä esim mustat napit ja se hopean-värinen kuori näyttäisi. Vai pitääkö pelata varman päälle ja tilata ne toisenkin väriset näppäimet sitten kuoren kaveriksi...

Joo'o, en löydä siis itse. Ilmeisesti ei netistä löydy, tai sitten en vain osaa googlettaa...

9. nujumi

nujumi

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 820, E71, 9300
    Kyllä noita kuvia on netti täynnä. :)

Tuolta löytyy kuvia joissa 6230i on hopeisilla kuorilla ja hopeisella näppäimistöllä varustettuna.

Tuolta löytyy kuvia 6230:sta jossa on hopeat kuoret ja musta näppäimistö.

Minä laitoin omaan 6230 tuollaiset ensimmäisen linkin kuoret ja näppäimistön ja näyttää kyllä erittäin hyvältä.

10. Bomb

Tykkäykset:
    3
    Juu, tuo hopeakuori + musta näppis ei kieltämättä näyttänyt hullummalta.

Ja tarkennetaan nyt sen verran, että löysin kyllä kuvia, mutta "sekakuvia" (esim musta kuori hopean väriset näppäimet, tai hopean väriset kuoret mustilla näppäimillä) en onnistunut löytämään. Nimim. kädetön :)

Kiitokset tuosta kuitenkin, näyttää ihan harkittavissa olevalta "konfiguraatiolta" tuo musta/hopea. Ainut mikä harmittaa on se, ettei tullut mieleen tilata kuoria samaan pakettiin näppäinten kanssa.

Jaa tämä viestiketju