1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Näkyvät tiedot viestin muokkauksesta

Keskustelu osiossa 'Ylläpito', aloittaja Bird, 28/9/02.

1. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mistä se johtuu, että ihan satunnaisesti joskus kun viestiä muokkaa, niin sen alle ilmestyy pienellä fontilla tämäntyyppinen teksti:

"Viimeinen muokkaaja, Bird pvm 14:00 28.9.02, muokattu 1 kertaa"

Pointtina tässä nyt siis tämä satunnaisuus, yleensä tuota ilmoitusta ei tule, mutta joskus kuitenkin. Vai onko tässä sittenkin joku logiikka?

EDIT: Muokkaan tätä viestiä nyt (28.9 klo 23:25), saas nähdä tuleeko muokkaustieto näkyviin. :)

2. Mika

Mika

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 3G
    No siinä on vissiin jonkinlainen aikaviive että minkä jälkeen tuo tulee jos muokkaa.

Esim jos muokkaan nyt heti tätä niin mitään ei tule mutta jos muokkaan huomenna niin tulee.

Ainakin tälläistä olen itse huomannut.

3. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Mulla olis vielä parempi teoria: että jos se viesti on edelleen ketjun viimeinen kun sitä muokkaa, niin silloin sitä muokkaustekstiä ei tule, mutta jos se ei enää ole viimeinen, silloin se sitten tulee. Sama koskee viestin poistoa vain ketjun viimeisen viestin voi poistaa.

4. Aero

Tykkäykset:
    0
    tuo sun muokkausteoria on kyllä munkin mielestä tuollainen, mutta voiko muka vain viestin vikan viestin poistaa?

Jaa tämä viestiketju