1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Näistä vaihtoehdoista paras?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Jintsijae, 18/3/08.

1. Jintsijae

Tykkäykset:
    0
    Moi, Siemensin m65 väsähti ja pitäis hommata uus puhelin. Hintakattona 100€.

Tällä hetkellä vahvimmassa harkinnassa taitaa olla Motorolan mallit L6 ja W375i. Jälkimmäinen olisi muuten oikein oiva peli, mutta jostain luin, että näppäinten vaste olisi hidas ja puhelin kestäisi kauan käynnistyä. Siemenssiä käyttäessäni nyt muutaman vuoden olen todella kyllästynyt hitaisiin näppäinreakointeihin ja käynnistämisen odotteluun. Onko tämän puhelimen kohdalla tilanne oikeasti näin paha? Onko L6 "nopea" puhelin. Ainakin tyylikäs näyttäis olevan.

Lisäksi harkinnassa on Sony Ericsson T250i (koskakohan 270i on tulossa?), Samsung SGH-C170 (mutta tässä kai huono akku?) ja halvemmista malleista olen katsellut Motorolan F3:a ja Sony Ericssonin J120i:tä. Olisi hyvä, jos joku voisi kommentoida noita puhelimia ja ehdottaa mahdollisesti jotain muutakin. Niin ja verkkokaupassa näytti olevan aika edullinen tuo Motorolan W208, mutta minulla ei ole tuosta oikein mitään kuvaa.

Eli haluaisin siis edullisen peruspuhelimen. Mp3 soittoäänet ja hyvä (suuri) värinäyttö ovat ehdottomia plussia, mutta ei välttämättömyyksiä. Puhelimen käyttämisen nopeus on todella tärkeää. Eli nopeat näppäinvasteet, ei lagailua. Puhelimen ulkonäöllekin annan toki painoarvoa. Kalenteri on suositeltava ominaisuus. Kamera ja muut multimediaominaisuudet ovat sivuseikkoja (sillä tässä hintaluokassa kamerat ovat niin surkeita, ettei niillä tee mitään).

Apua siis tarvitaan, ja vieläpä mahdollisimman pian.

2. Tehy03 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    82
    Puhelinmalli:
    iPhone 7
    Itse kääntyisin varmaan T250i puoleen. Puhelin on varsin tyylikäs ja Sony Ericssonin akun kesto on yleensä hyvää luokkaa.

3. McCoy

McCoy

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 5S
  4. Byobbi

Byobbi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Nokia 1110i
    Jos olet nopea tekstiviestien kirjoittaja (ilman T9:ä), niin vältä tuota SonyEricssonin J120i:tä. Tämän puhelimen hitaus tulee esiin etenkin tesktareita kirjoittaessa. Puhelimelta jää välistä painallaluksia jos nopeasti naputtelee eikä näin ollen sovellu ripeälle textaajalle. T9:llä varmaan ihan siedettävä.

5. Imperial

Imperial

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    SE:n Z310i olisi oma valintani.

Perusteina ulkonäkö.

6. muumi

Tykkäykset:
    19
  7. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Nyt niin irrallinen mainos, että kannattaa ehkä vähän kehittää markkinointia,

Jaa tämä viestiketju