1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Vaihdetaan ***MYYTY***

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja lokkafps, 10/1/15.

1. lokkafps

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S5 Active
    Takuu:
    Megassa puolisen vuotta
    Kuitti:
    On
    SIM-lukittu:
    Ei
    Väri:
    Mega: sininen Beam:musta/keltainen
    Kunto:
    Kehno
    Vaihto:
    Toimivaan android puhelimeen
    Hintapyyntö:
    Vain vaihto
    Sijainti:
    Helsinki
    Toimitustavat:
    Mieluiten nouto(niin näkee itse sitten kunnon ja viat). Posti
    Myyjän nimi:
    Jaakko
    Myyjän sähköposti:
    turkia666@gmail.com
    Myynnissä siis kaksi rikkinäistä samsungia. Megassa normaalia kulumaa ulkoisesti ja näytössä koko näytön läpi menevä halkema minkä kohdalta kosketuspinta ei toimi. Alkuperäinen ostopakkaus yms rojut mukaan. Näytön korjaus maksaa liikkeessä yli 200e, joten ei ole itse mitään järkeä käydä korjauttamassa. Joku puhelinharrastaja ketä osaa vaihtaa näytön itse, niin saa tästä edullisesti itselleen puhelimen.

Beam jäi seisomaan laatikkoon aikanaan, kun ostin megan itselleni. Nyt ajattelin ottaa sen varapuhelimeksi, niin sim-korttipaikalta törrötti yksi metalliväkänen mikä naarmuttaa sim-korttia ja ainakaan omaa sim-korttia puhelin ei lukenut(mikrosim adapterilla). Puhelimessa myös normaalia käytönjälkeä, mutta tärkein, eli videotykki toimii. Voihan tota käyttää ilman korttia wifillä pelkkänä videotykkinä.

Vaihdossa joku toimiva android-puhelin.

Lähden tänään reissuun ja palaan sähköpostin ääreen todennäköisesti vasta maanantaina, koska nyt ei ole sähköpostia kännykässä.

Viimeksi muokattu: 10/1/15
  2. tyrminen

Tykkäykset:
    8
    Note 2 olis tarjota.

Jaa tämä viestiketju