1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

MYYTY: Samsung HT-TX715 5.1 Kotiteatteri+ SWA4000 Langaton Vastaannotin **Takuu, Tarjoa**

Keskustelu osiossa 'Myydään ja ostetaan sekalaista tavaraa', aloittaja Benkku15, 26/5/10.

1. Benkku15 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    68
    Puhelinmalli:
    Apple iPhone 7 Plus 256GB Jet Black
    Eli myytävänä olisi Sampan loistava kotiteatteri olisikos ollut lippulaiva versioita kun ostin, kotiteatteri on hyvässä kunnossa ja myydään pois kun on niin vähäisessä käytössä, viimeisen 4kk ajan käytetty 2 kertaa :). Teatterissa on vajaa vuosi takuuta. Ainoa moite on centterin kaiuttimen suoja ritilässä pieni klommo tullut muuton yhteydessä. Mukaan tulee itse kotiteatter + Langaton vastaannotin (SWA4000) siinäkin vajaa vuosi takuuta itse vastaannotin maksaa vielä verkkokaupstakin vajaa 150e.

Tuotetiedot: http://www.samsung.com/fi/consumer/...m/HT-TX715T/XEE/index.idx?pagetype=prd_detail

Kuvia olen liittänyt mukaan googlesta.

Teatterin sijainti Sipoo
    Mieluiten nouto hankalan kokoinen alkaa lähettelemään ja onhan se ostajankin kannalta parempi että pääsee kokeilemaan.

Yhteydenotot / Tarjoukset: Benkku15@hotmail.com

HP: 350e
    Vaihtoa voi tarjota matkapuhelimeen

Teatteri maksoi vuosi sitten yli 849e Onoffista ilman vastaannotinta.

Liitetyt tiedostot:

2. vt4

vt4

Tykkäykset:
    0
  3. Benkku15 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    68
    Puhelinmalli:
    Apple iPhone 7 Plus 256GB Jet Black
    Noniin kiitos antti tiedosta, tästä pois halvalla 200e. Vaihto uudenveroiseen Nokia 6700 classicciin chrome.

Jaa tämä viestiketju