1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

MYYTY: Nokia N97 / musta / 100€

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja mmmvuori, 20/4/11.

1. mmmvuori

Tykkäykset:
    0
    MYYTY! SOLD!!

Kaupan kohde?
    M: Nokia N97 / 32GB / musta / 100€ ​
    Takuu?
    Voimassa, en tiedä kuinka kauan ​
    Kuitti?
    Ei ​
    Kytky?
    Ei ​
    Kunto?
    Ok, lukkonappi on irti ja volumenappeloiden seutuvilla pientä kulumaa. ​
    Vaihto?
    Ei ​
    Tuotteen tarkka kuvaus?
    Minulla oli iPhone, jonka "kaverini" hajotti kastelemalla sen Andamaanien meren aalloissa. Hän antoi minulle tämän puhelimen korvaukseksi. Paska diili, mutta tulipahan tehtyä

Itse en tiedä Nokialaisista puhelimista mitään, en osaa tätä käyttää, eikä ole aikomustakaan opetella –> MYYNTIIN SIIS!

En siis osaa oikein kertoa tästä luurista mitään, koitan vastata mahdollisiin kysymyksiin parhaani mukaan.

– Sarjanumero: 354225030268945

– Puhelin on Espanjalainen, kielipaketissa oli espanjalaisia kieliä ja englanti. Saanee ladattua muita kieliä? Nyt on asennettu englanninkielisenä.

– Mukaan laturi, usbijohto ja mahdollisesti AV-piuhakitti. Laturi on puhelimessa hieman löysästi, kontakti saattaa hävitä jos puhelinta veivaa sen ollessa latauksessa. Lataa kuitenkin ihan hyvin jos luuri on paikallaan pöydällä.

– Luuri toimii Soneran kortilla, joten kytky se ei ainakaan ole.

– Nokian takuukäytänteistä en tiedä mitään. Voiko tällä olla takuuta Suomessa? Saako sen jotenkin selville?
    EDIT: Takuu on voimassa Nokian takuutarkistuksen perusteella, mutta sivulla ei lukenut että kuinka kauan.

– Kirjauduin tänne foorumille nyt myydäkseni puhelimen. Löydätte minut, jos haluatte, myös Hopeisesta Omenasta, jossa käytän samaa nikkiä. Sinne voi mennä hämmästelemään kirjallisa suorituksiani jos tahtoo.

Kysykää urheasti jos kysyttävää on! ​
    Hintapyyntö?
    100€ ​
    Sijainti?
    Helsinki ​
    Toimitustavat?
    Mieluiten nouto ​
    Myyjän nimi?
    Mikko ​
    Myyjän sähköposti?
    - ​
    Myyjän puhelinnumero?
    - ​

2. mmmvuori

Tykkäykset:
    0
    Nonniin hauskaa vappua kaikille, tässä on vihdoin jokunen kuva. Pahoittelen kehnoa laatua.

Kaikki.jpg
    Kauppaan kuuluu itse puhelin, usbijohto ja laturi.

Luuri.jpg
    Tästä kuvasta näkyy lukitusnappulan tila, eli se itse nappula on irti, mutta kynnellä toimii. Kuten aiemmin mainittu, niin tällä on myös takuuta, en tiedä menisikö takuun piikkiin.

teksti.jpg
    Tässä kuvassa (ja aiemmassakin) näkyy kuinka tuo kehys on hieman kulunut.

Eikun ostamaan!

3. mmmvuori

Tykkäykset:
    0
    Tsau!

Huomenna lähtee hintaan 80 €uroa ellei parempaa tule. Nuo pari pikkuvikaa, eli kehno laturi ja irronnut lukkonappi mennevät takuun piikkiin, joten eikun tarjomaan!

Halvalla menee mutta menköön!

4. mushroom

Tykkäykset:
    0
    Hi there. I am interested. But could you describe the condition of the phone briefly in English again? I can understand Finnish but not very well. My email address is yangmaizzz (a) gmail.com. Thanks a lot.
    I am located in Helsinki and can pick up.

5. mmmvuori

Tykkäykset:
    0
    Myyty! Sold!

Jaa tämä viestiketju