1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Myyty: Nokia N900

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja ramboko, 17/6/11.

1. ramboko

Tykkäykset:
    1
    Kaupan kohde?
    M: Nokia N900 ​
    Takuu?
    Ei ole voimassa ​
    Kuitti?
    Alkuperäistä puhelimen ostokuittia ei ole, mutta kuitti siitä että minä olen puhelimen ostanut on olemassa ​
    Kytky?
    Ei tarkkaa tietoa, mutta tuskin ​
    Kunto?
    Kameran reunuksessa oleva seisontatuki puuttuu, näyttöön on liimattu “paksu“ suojakalvo ja näyttö ottaa minusta tunnistuksen huonosti vastaan (johtuuko kalvosta?). Puhelin kuitenkin toimii muuten normaalisti ​
    Vaihto?
    Ei ​
    Tuotteen tarkka kuvaus?
    Myin oman n900 ja aloin heti katumaan sitä. Sain mahdollisuuden ostaa ystävän perinnöksi saamansa kaksi n900 puhelinta. Toisen pidän itse ja tämän toisen myyn. Puhelinen jonka nyt myyn oli ystäväni mukaan rikki, ei käynnistynyt. Sain kuitenkin flashattyä softan uudelleen ja nyt kun on ollut aikaa testailla tuntuu puhelin toimivan hyvin. Näyttö tosin tuntuu epätarkalta, mutta johtunee tuosta kalvosta. Näppäimistö on mallia fin ja tuntuu toimivan hyvin. Kauppa ei sisällä muuta kuin puhelimen ja akun. Puhelimessa ei tehtaan takuuta näytä olevan, mutta ostaja saa kokeilla luuria ennen ostopäätöksen tekemista. Kuvia lisään kun saan kamerani takaisin. ​
    Hintapyyntö?
    50 e ​
    Sijainti?
    Hki ​
    Toimitustavat?
    kaikki käy, mieluiten nouto. ​

1 henkilö tykkää tästä
  2. tetala

Tykkäykset:
    0
  3. ramboko

Tykkäykset: