1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

MYYTY: Nokia E90 RED 150€

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja Kommari, 17/6/09.

1. Kommari Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    M: Nokia E90 RED

Takuu: Ei
    Kuitti: Ei tallessa
    Sim-lukittu: Ei
    Kunto: Suht siisti
    Vaihto: Rahaan

Mukaan puhelin, akku, hf, ohjeet, cd, laturi. Puhelimessa ei toiminnallisesti ole mitään vikaa eli toimii todella jouhevasti. Puhelimessa ei ole kovinkaan suuria jälkiä käytöstä, on tottakai pientä hankaumaa kuorten kulmissa. Näytössä on pienet jäljet näppäimistä mutta kun valot laittaa päälle ei ole mitään jälkiä eli ei häiritse käyttöä millään tavalla

Hintapyyntö: 150
    Sijainti: Juva
    Toimitustavat: Posti

Myyjän nimi:
    Myyjän sähköposti:
    Myyjän puhelinnumero:

2. jariss

jariss Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    51
    Puhelinmalli:
    Lumia 925
    ostan pois.

3. Kommari Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    Kaupan yhä kaikille, ei siis vielä ole mitään pitävää sovittu.

Jariss sai yv

4. Aleksi

Aleksi

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Mate8
    sait yv:n

5. Kommari Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    Myyty Herralle takariviin, kiitoksia kaikille kiinnostuneille :)

6. jariss

jariss Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    51
    Puhelinmalli:
    Lumia 925
    Siis "Herra" takarivistäkö lienen minä, näin ymmärsin.

7. Kommari Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    Puhelin meni muualle, kiitos mielenkiinnosta. Valitsin ostajaehdokkaista mieleisimmän, ei siis mitään henkilökohtaista ja kun kyseessä ei ollut "nopein tarjoaja saa ostaa puhelimen", niin valkkasin parhaan ostajan :)

8. jusutus

jusutus Supermoderaattori, Vuoden foorumilainen 2011 Supermoderaattori

Tykkäykset:
    2600
    Puhelinmalli:
    Note 5
    Eikö se silloin sitten ole henkilökohtaista jos puhelinta ei jostain kumman syystä myydä ensimmäiselle joka tarjoaa pyydetyn summan?

9. Kommari Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    Hyvää juhannusta kaikille :)

10. Kommari Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    Myyjällä on kuitenkin vissiin oikeus valita "asiakkaansa" eikö vaikka?

11. jariss

jariss Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    51
    Puhelinmalli:
    Lumia 925
    kiitos nyt sitten kunniasta, hienoa huomata kuinka nämä asiat joillakin kulkee.

12. Juppe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Olikos tämä nyt jotain uutta,kun nimimerkin takana pyörii vanha mp foorumin jäsen...tiedä häntä onko kaveri muuttanut tapojaan mutta alku ei ainakaan ollut mairitteleva...

**ei hernettä nekkuun tästä**

13. Kommari Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    Puhelin toimitettu tänään Käyttäjälle Aleksi ja kauppa siis hoidettu loppuun aivan täysin sääntöjen mukaan, kuvat toimitettu Aleksille ennen kaupantekoa, en ymmärrä mikä tässä nyt on ongelma :)

14. kimmo Vieras

Jos et ihan oikeasti ymmärrä, niin näin sivusta seurattuna kaupankäyntisi näyttää hieman "merkilliseltä". Ilmoitat myynnistä, kerrot hinnan, ostaja sanoo; "ostan", sinä et myy, vaan odottelet seuraavaa ostajaa.
    En toki tiedä mitä ongelmia sinulla on mahdollisesti ollut jarissin kanssa, mutta itse olen tavannut hänet henk.kohtaisesti ja tiedän rehelliseksi mieheksi, joka on myös tehnyt monetkin kaupat tällä foorumilla. Sen vuoksi siis ihmettelen mikset hänelle myynyt, enkä varmasti ole ainoa.
    Ehkä siis jatkossa ei tarvitse ihmetellä jos ostajat eivät mielellään tarjoile luureistasi..miksi vaivautua, kun ei kuitenkaan tiedä saamista.

Tämä tästä, jatkakaa..

15. Kommari Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    aleksin kanssa homma vain tuntui paljon sujuvammalta ( ei taukoja viesteihin vastaaisissa yms) hänen kanssaan oli paljon mukavampi asioida mutta hei, myyty mikä myyty :)
    Posted via Mobile Device

16. Aleksi

Aleksi

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Mate8
    Monelle se on varmaan parempi mitä nopeammin saa myytyä? Itselläkin joskus näin käy.

17. kimmo Vieras

Kuvittelin että jarissin kanssa olisi käynyt nopeammin, kun jo puoli tuntia ilmon laittamisen jälkeen lupasi ostaa...mutta jos sitten viestittely viivästyi, niin asia saattaa olla ihan jotain muuta.
    Oli miten oli, minun oli turha sekaantua tähän asiaan, kun en kaikkia käänteitä tiedä. Kunhan nyt kerroin miltä ulkopuoliselta näytti.

PS ja jarissille sen verta, että vaikka olikin halpa luuri, niin sulla on ollut jo se ja maailma on täynnä myymättömiä luureja. Ostettavaa siis riittää, tätä kauppaa turha jäädä suremaan. :)

18. 81. Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    Kauppiashan on monta kertaa bannattu huijari H.T. Herranen ja se selittänee jo paljon tätä sotkua. Ylläpitäjä muistaa kyllä tapauksen ja hänelle asia kannattaa kertoakin, niin saadaa siivottua tätäkin foorumia.

19. jariss

jariss Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    51
    Puhelinmalli:
    Lumia 925
    pisin vastausvälini oli yksitunti kolmetoista minuuttia sen verran piti eilen paneutua töihinkin mutta jatkossa yritän muistaa tärkeysjärjestyksen ja tosiaan E90siä minulla on ollut jo useampiakin, kimmolle kiitokset sanoistasi rehti ja reilu kaveri olet itsekkin.

20. Kommari Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    Tää on ollut aina mulle mysteeri kun mua on sanottu huijariksi, mutta ei ole poliisi minuun ottanut mitään yhteyttä. Tosin vastauskin on kyllä selvä: Poliisi ei ota yhteyttä jos ei yksinkertaisesti ole huijannut ketään.

Että eiköhän nyt vaan keskitytä ihan olennaiseen eli kaupantekoon, eikä mustamaalailla yhtään mitään kun en ole ketään huijannutkaan. Jännä kun tälläkin foorumilla kaikki jauhaa että huijasi sitä ja sitä mutta kukaan ei ole minuun ottanut koskaan yhteyttä ja kukaan ei ole tälläkään foorumilla itse tullut sanomaan että olisin häntä huijannut, tosin tähänkin on selvä syy miksi ei ole kukaan itse sanonut: en ole ketään huijannut

Tämä tästä joten hyvät ja rauhalliset Jussit kaikille, älkää hömöilkö :)

Jaa tämä viestiketju