1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

MYYTY: Nokia E75 black (sim-lukitsematon)

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja Mikaw, 4/11/09.

1. Mikaw Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    148
    Laite myyty. Kiitoksia kaikille kiinnostuneille ja keskusteluun osallistuneille.

2. Mikaw Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    148
    Hp. pudotettu.

3. Mikaw Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    148
    Uppista.

4. Mikaw Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    148
    Uppia.

5. Mikaw Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    148
    Uppista.

Mikähän siinä on ettei ketään enää kiinnosta Nokian e-sarjalaiset?
    Myyntialueen ykkössivulla nyt 3 kpl E75-laitteita mutta eivät liiku.
    Vinkkejä minne kannattaisi laittaa myyntiin? Huutonettiä ei tarvitse mainita.

6. Kikkopaeae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    5
    Kyllä tuntuu, että mitä vain on nykyään vaikea myydä yksityisesti. Osa myyjistä kyllä saa kaupaksi nopeasti tavaransa, mutta osa ei millään. Itsekin kuulun tähän jälkimmäiseen. Hinnat tippuneet vain niin alas, että käytetty pitäisi saada lähestulkoon ilmaiseksi.

Paikkoja en kyllä tiedä missä kannattaisi koittaa myydä. Itse olen aina huuto.netissä tai täällä yrittänyt kaupata.

7. -KM-

Tykkäykset:
    0
    Samaa mieltä!
    Hinnat on vaan pudonnut täällä niin alas, että tuollaista priimaa tavaraa ei oikein saa kaupaksi järkevään hintaan.
    Jos itse pistät hinnan alas niin sitten tarjoukset on puolet siitä.

Mutta täällä ja huuto.netissä sitä itsekin tulee kaupat yleensä kuitenkin tehtyä. Vaatii vaan aikaa niin löytyy se tosiostaja.

Monelta osin kokemukset on kuin käytettyjen autojen markkinoilla, pilkkahinta, halpa tuote tai pitkät myyntiajat.

P.S. kyllä tuossa sinun puhelimessa mielestäni hinta on kohdallaan, maailmassa vaan on niin paljon puhelimia nykyään.

8. Kikkopaeae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    5
    Joo esimerkkinä mulla oli auto myynnis 7500€ lähtöhintaan niin eräs tarjosi 3000€ jos hyvässä kunnossa. Äskettäin 130€ puhelimesta tarjottiin 40€ jos sekin priimakunnossa.

No se siitä. Meni nyt vähän ohi aiheen.

Jaa tämä viestiketju