1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Myyty: iPhone 3G 8GB (meni jo)

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja KLF, 29/3/09.

1. KLF

Tykkäykset:
    0
    M: iPhone 3G 8GB (käytännössä uusi)

Takuu: on
    Kuitti: 19.3.2009
    Sim-lukittu: on / Sonera
    Kunto: kuin uusi
    Vaihto: varauksin

Itse puhelin oheistarvikkeineen, Apple bt-hf (74,50e), telakka/pöytäteline (23,50e), pidempi usb-kaapeli (insmat). Näytönsuojakalvokin löytyy kunhan tulee postilla.

Itse olen puhelimen toinen omistaja, ensimmäinen ei myöskään kertomansa mukaan päässyt "sisälle" puhelimeen.

Uusin softa/firmis sisällä. Lukittu Soneralle, itse käytin Telen prepaidia puhelimen käynnistämiseen. 0 minuuttia puhetta mutta senkin edestä nettisurffailua wlanissa: viikonloppu näpräilty -> pysyn windows mobilessa toistaiseksi :) BT-hf:än paketti avattu ja laitetta ihmetelty "mistä tää ladataan" mutta virtaa ei kytketty päälle.

Silmämääräisesti puhelin täysin virheetön: kirkkaan valon alla peilatessa näkee takakannessa jälkiä siitä että puhelin on ollut pöydällä viikonlopun yli. Toiminnallisesti moitteeton, ei vain ole omaan makuuni kuitenkaan.

Mieluiten teen kaupat kasvotusten turku/kaarina/lähialueet -akselilla mutta luonnollisesti postikin kulkee.

Tinkiä ja tarjota saa, en tosin lupaa myydä ekalle :p Vaihdokit puolestaan ei hirveästi kiinnosta, ellei jollakulla ole tarjota yhtä vanhaa ja hyväkuntoista touch prota :)

Yhteydenotot sähköpostilla kiitos. Puhelimeen en työaikoina aina voi vastata ja tänne foorumille eksyn turhan harvoin ihan oikeasti.

Hintapyyntö: 499 (+toimituskulut)

-vaihtui päittäin touch prohon-

2. jugih

jugih Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    52
    Puhelinmalli:
    iP 6S 64Gb
    Olisko tullut ajatusvirhe hinnoittelussasi? Uuden 8Gb 3G iPhonenhan saa sopimuskauden kuluineen soneralta hintaan 476,76€ :D

[edit] tulee näköjään tarvikkeita kaupanpäällisiksi, mutta silti melko kallis mielestäni ;)

3. KLF

Tykkäykset:
    0
    Kuitista kun lasken niin pelkästään tarvikkeet tästä paketista on maksanut yli 100e (omppulogot: ihanan kallista).

4. Mxas

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    iPhone SE & Apple Watch
    Mikä softa luurissa on sisällä?

5. KLF

Tykkäykset:
    0
    2.2.1 (5H11) / modeemi 02.30.03

Screenguard(tm) tuli myös postissa tänään, joten paketin mukana tulee myös näytönsuojakalvo.

6. kessukkai

Tykkäykset:
    0
  7. KLF

Tykkäykset:
    0

Jaa tämä viestiketju