1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

***MYYTY***: HTC Tytn II (Kaiser)

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja Mie, 28/6/08.

1. Mie

Mie Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    35
    Puhelinmalli:
    Moto Z Play
    Myyty. Kiitoksia ostajalle hyvÄstÄ vaihtokaupasta.

2. Mie

Mie Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    35
    Puhelinmalli:
    Moto Z Play
    Pyyntihintaa laskettu muutamalla kympillä ja järkeviä tarjouksiakin kuunnellaan...

3. Mie

Mie Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    35
    Puhelinmalli:
    Moto Z Play
    Hinta pidetty entisellään mutta pakettiin mukaan 2GB muistikortti. Ostakaa! Ostakaa! ;)

4. Mie

Mie Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    35
    Puhelinmalli:
    Moto Z Play
    Hinta tipautettu kipurajan alle tasarahaan ja 2GB muistikortti tulee edelleen mukaan. Nyt kaupoille! HOP HOP!

5. Xaser

Xaser Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    29
    Puhelinmalli:
    1020
    Puhelintori
    Puhelintori on tarkoitettu kuluttajille käytettyjen tuotteiden myyntiin.

Eikös tämä ole firman mikä tämän myy?

6. Mie

Mie Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    35
    Puhelinmalli:
    Moto Z Play
    Ei ole firman. Olen toki yrittäjä ja sähköposti on firman mutta laite on omasta henkilökohtaisesta käytöstäni ja ihan itse sen aion myös myydä.

7. Xaser

Xaser Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    29
    Puhelinmalli:
    1020
    Onko kuitti?

8. Panda Vieras

Nytkö sää siihen jo kyllästyit..? ;)

9. mkorpel

Tykkäykset:
    0
    Off the topic, laita kuvia tänne laitteestasi.... Laite ei ole oikeasti kovinkaan siisti, sain sinulta kuvia kun sitä minulle kauppasit. Kannattaisi laittaa suoraan ne kuvat tänne niin ei tule turhia kaupan perumisia.

pyytäkää kuvia laitteesta ja tehkää omat päätöksenne, tämä oli vain oma mielipiteeni.

10. valonlapsi Vieras

eipä ehkä sittenkään mitään...

11. Mie

Mie Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    35
    Puhelinmalli:
    Moto Z Play
    Laitteessa on kaksi pientä naarmua kyljessä. Kuvat saa kuka tahansa ostajaehdokas multa välittömästi sähköpostilla. Lisäksi olen noista naarmuista ilmoittanut kaikille laitetta minulta kysyneille välittömästi.

Uudeksi en ole tätä puhelinta missään vaiheessa väittänyt vaan siistiksi. Se että laite on käytetty ja että siihen on tullut pari erittäin pientä naarmua on mielestäni täysin normaalia kulumista. Laitteen yleiskunto on edelleen mielestäni ilmoituksessa mainittu "siisti".

Myös laitteen hinta on mielestäni asetettu sille tasolle että nuo pienenpienet naarmut kompensoidaan hinnanalennuksella. Uuden vastaavan laitteen hinta on halvimmillaankin yli 650€ joten tässä olisi neljä kuukautta käytetty laite alle puoleen hintaan. Ilmoituksessani ei mielestäni ole mitään harhaanjohtavuutta eikä sen enempää kaunisteluakaan. Kyseessä on KÄYTETTY puhelin.

Lisäsin nyt myös myynti-ilmoitukseen infon naarmuista. Olen tällä foorumilla aika monet kaupat tehnyt ja uskoisin että puhelimia minulta ostaneet ovat olleet tyytyväisiä. Toivon todellakin että näin on myös jatkossa ja siksi otin asian näinkin laajasti käsittelyyn.

Asiasta on tänään sovittu Valonlapsi75:n kanssa niin että puhelin matkustaa hänelle ja hän tekee päätöksensä laitteen nähtyään. Myös hänelle ilmoitin noiden naarmujen olemassaolosta heti ensimmäisessä laitetta koskeneessa viestissäni.

12. Mie

Mie Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    35
    Puhelinmalli:
    Moto Z Play
    Kuitti on laitteen alkuperäisen omistajan (yksityishenkilö) nimellä. Itse olen laitteen toinen omistaja.

13. Mie

Mie Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    35
    Puhelinmalli:
    Moto Z Play
    Vielä tähän liittyen... Ilmoitin sinullekin heti että laitteessa on nuo pienet naarmut ja lähetin välittömästi niistä kuvat. Naarmuja on kaksi kappaletta joiden molempien koko on alle 2mmX2mm joten kyseessä ei todellakaan ollut minkäänlainen harhaanjohtaminen.

Ymmärrän toki että etsit "uudenveroista" laitetta mutta tarjosin kuitenkin tätä "siistiä" täysin rehellisesti. Ilmeisesti käsityksesi "siististä" on erilainen kuin minun.

14. mkorpel

Tykkäykset:
    0
    Ilmeisesti juu, mutta kannattaisko laittaa suoraan kuviin esim. linkki niin ei jäisi sitten mitään epäselväksi?

15. Mie

Mie Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    35
    Puhelinmalli:
    Moto Z Play
    Valitettavasti tässä työpöydän ääressä eivät ole kuvat käytettävissä niin että niitä nettiin hetkessä saisin. Lisäksi kaupat Valonlapsi75:n kanssa ovat sen verran pitkällä että toivon pystyväni poistamaan koko ilmoituksen huomenna ettei tästä aiheesta tarvitse enää keskustella.

16. valonlapsi Vieras

Pienestä kohusta huolimatta kauppa osottautui hyväksi ja puhelin ulkoisesti ilman kahta pientä naarmua uudenveroiseksi..

Jaa tämä viestiketju