1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

MYYTY: HTC Titan WP 7.8 130 € *Kaupat alustavasti sovittu*

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja Pampou, 4/4/13.

1. Pampou

Tykkäykset:
    0
    Kaupan kohde?
    M/V: HTC Titan ​
    Takuu?
    Kuittia ei mulla ole, joten lähdetään siitä, että ei. ​
    Kuitti?
    Ei ole. ​
    SIM-lukittu?
    Ei ole. ​
    Kytky?
    Ei ole. ​
    Kunto?
    Hyväkuntoinen puhelin, mutta silti käytetty. ​
    Vaihto?
    - ​
    Tuotteen tarkka kuvaus?
    Nyt Windows-lelu pois ja androidia seuraavaksi testiin.

Puhelin on ostettu käytettynä tammikuussa ja vanhan omistajan mukaan puhelin ollut käyttämättömänä sitä ennen ainakin 6kk. Myytiin minulle takuuttomana, joten kuittia ei ole, mutta ei ole vikaakaan joten väliäkö tuolla. Näyttö on naarmuton ja takanakaan ei mitään mainitsemisen arvoista ole. Mukaan alkuperäinen myyntipakkaus laturin kera (Usb-johto & verkkovirta-usb -adapteri).

Puhelimessa on nyt wp 7.8.

Puhelin on toimittanut ykköskameran virkaa hyvän laadun ja nopean Skydrive-jaon takia, joten kuvat puhelimesta on otettu vanhalla digikameralla. Kuvistakin näkee että eipä tuossa oikeastaan moitittavaa ole. Takakannessa näkyy jotain valkoista ja sekin on pölyä jota salama korosti. Pölyä on havaittavissa myös näytössä. ​
    Hintapyyntö?
    165€->160€->150€->130€
    Sijainti?
    Rauma ​
    Toimitustavat?
    Posti tai nouto, postikulut lisätään hintaan. (postiennakko ok jos 50€ etukäteen tilille ja loput noudon yhteydessä) ​
    Myyjän nimi?
    - ​
    Myyjän sähköposti?Myyjän puhelinnumero?
    - ​

Liitetyt tiedostot:

2. Noksuliini666

Noksuliini666

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    kapula
    postiennakolla voisin ottaa mutta en kyllä uskalla maksaa mitään etukäteen koska aika mitätöntä toi toiminta täällä.

3. Pampou

Tykkäykset:
    0
    Toimintaa on kyllä harrastettu huuto.netin ja MuroBBS:n puolella paljonkin, mutta kysyntä em. paikoissa puhelimien kohdalla on aika heikkoa ja tulin täällä kokeilemaan onneani.

Siitä esim. huuto.net: http://salattu.huuto.net/kayttaja/971978

Laita mulle vaikka mailia niin keskustellaan, sillä en viitsi postiennakolla lähettää ellei kuluja saa etukäteen. Vaikka luotto onkin kova, niin joskus ihmiset jättävät hakematta ja tulee itelle kuluja niin sen vuoksi. Normaalistihan en postiennakkoon suostu missään nimessä, mutta tässä tapauksessa suostun koska olen ns. uusi täällä.

E: Lasketaan vieläkin hintaa. 150€ uusi hinta.

4. Pampou

Tykkäykset:
    0
    Lasketaas hintaa taas, ja eilen päivitetty WP 7.8 rullaa mainiosti. Ostin uuden puhelimen ja tämä siis turhana.

5. petedad

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Xperia Z5compact
    Voitas tuosta kauppaa tehdä mutta miten toimitus? Sopiiko että lähetät eka smartpostilla minulle ja maksan laitten OK:ksi todettuani.

6. Pampou

Tykkäykset:
    0
    Kyllä on saatava joko rahat etukäteen tai sitten postiennakko siten että vaikka 40€ etukäteen ja loput postista noudon yhteydessä. Avaamisoikeudella tietty. Sen vertaa ei netissä viitti luottaa että lähettäis ilman minkäänlaista etukäteismaksua.

Jaa tämä viestiketju