1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

MYYTY: HTC HD2, Turku, 250e

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja rainzz, 31/3/11.

1. rainzz

Tykkäykset:
    0
    Kaupan kohde?
    M: HTC HD2, Turku, 250e ​
    Takuu?
    Voitettu kilpailusta, ei tietoa. ​
    Kuitti?
    Ei. ​
    Kytky?
    Ei. ​
    Kunto?
    Kuin uusi. ​
    Vaihto?
    Ei. ​
    Tuotteen tarkka kuvaus?
    Vähän käytetty HTC HD2 -puhelin kaikilla tarvikkeilla myyntipakkausta myöten.
    - Puhelin
    - Laturi / USB-johto
    - Nahkainen suojapussi
    - Handsfree kuulokkeet
    - 2Gb muistikortti
    - Näytössä suojakalvo (ollut koko käytön ajan)

Olen voittanut puhelimen kilpailusta, minkä vuoksi minulla ei ole kuittia eikä takuusta ole tietoa.

Puhelin on sisältää normaalisti Windows Mobile 6.5 -käyttöjärjestelmän, mutta puhelimeen on mahdollista asentaa Android, Windows Phone 7 ja tulevaisuudessa jopa MeeGo. Itse käytin puhelinta Androidin kanssa ja se toimi moitteettomasti.

Ostajan halutessa voin asentaa uusimman version Androidista valmiiksi tai palauttaa sen takaisin normaaliin Windows Mobileen.

Myyn puhelimen tarpeettomana, koska sain uuden puhelimen käsiini.

Lisäys viestiin ketjusta ilmaantuneista seikoista. Eli tosiaan puhelin on voitettu toukokuussa 2010 Microsoft Imagine Cup -projektikilpailusta. Puhelin on siis ~10kk vanha, mutta se on ollut käytössä noin 5kk. ​
    Hintapyyntö?
    250e ​
    Sijainti?
    Turku ​
    Toimitustavat?
    Nouto, Postipaketti ​
    Myyjän nimi?
    Kimmo Koski ​
    Myyjän sähköposti?
    - ​
    Myyjän puhelinnumero?
    - ​

2. seiluri

seiluri Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    270
    Puhelinmalli:
    Huihai+Lumia
    ottamatta kantaa tämän ilmoittajan "rehellisyyteen" pitää oikein ihmetellä että miten tänne meidän foorumille sattuu ilmestymään ihan tuoreita uusia jäseniä joilla sitten sattuu olemaan tällaisia "voitettuja" tavaroita joistakin kilpailuista ja sitten aina ihan eka viesti ja vielä liittymispäivänä se myynti-ilmoitus rustataan?

minua kiinnostaa että kuuluuko tähän hd2 nyt myös alkuperäinen pakkaus ja mistä kilpailusta olet tämän tuotteen voittanut ja onko takuukuitti tallessa?

3. xXWWXx

Tykkäykset:
    0
    Eikös tuo nyt periaatteessa ole aika loogista: tuote voitetaan kilpailusta -> ei käyttöä -> rekisteröityminen isolle matkapuhelinfoorumille -> myyntiin

4. rainzz

Tykkäykset:
    0
    Sain kaveriltani vinkkiä tästä foorumista kun olen myymässä kyseistä puhelinta. Puhelimen voitin Microsoftin järjestämästä Imagine Cup -projektikilpailusta. Olin kyseisen kilpailun voittaja tiimissä viime vuoden toukokuussa. Pakkauksesta jo mainitsin, että kaikki on tallessa laatikkoa myöten. Mainitsin myös, että kuittia minulla ei puhelimesta ole koska sain kilpailusta vain tuon puhelimen laatikossa.

5. seiluri

seiluri Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    270
    Puhelinmalli:
    Huihai+Lumia
    Hieno homma että olet löytänyt tiesi foorumille, ja vielä hienompi että nyt on mahdollisilla ostajilla myös tietoa mistä puhelin on peräisin ja tietoa myös tuotteen iästä...pahoittelen ettei osunut silmiin tuo maininta pakkauksesta ekaa kertaa tätä lukiessani puhelimeni näytöltä.

6. pihkoo

pihkoo

Tykkäykset:
    6
    Laittelin sulle tekstiviestiä !! Jos et viesteihin vastaa nii laita sit mailia: huolto@gmail.com

7. pihkoo

pihkoo

Tykkäykset:
    6
    Juu sain viestisi..Eli kaupat sovittu tästä myynnissä olevasta puhelimesta.

Jaa tämä viestiketju