1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

MYYTY - Android navigointi sygic europe

Keskustelu osiossa 'Myydään ja ostetaan sekalaista tavaraa', aloittaja jartsuli, 27/9/12.

1. jartsuli Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    355
    Mulla olisi myydä sygic lisenssi, euroopan laajuisena joten jos joku kulkee kotimaan ulkopuolella niin tuolle voisi olla käyttöä.. hintaa en osaa sanoa, sain tuon itse lahjana mutta nyt se on jäänyt google navin myötä satunnaisessa käytössä turhaksi.

YV:llä tai tähän vastaamalla voi tarjota.. myyn jollekin joka jotain järkellistä tarjoaa.

Hommahan menee niin että lähetän ostajalle aktivointikoodin ja softa & päivitykset hoituu play'n kautta.

##MYYTY##

2. jyke78 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    78
    Puhelinmalli:
    ipad Air, Honor6, iphone 6s
    Eikös Sygic ole IMEI-koodattu tiettyyn puhelimeen? Aktivointikoodi ei ole ainakaan minulla toiminut toisessa Android-puhelimessa.

Kerran yritin vaihtaa kaverin Sygic-lisenssin toiseen puhelimeen lähettämällä Sygicille uuden ja vanhan puhelimen IMEI:t, mutta mitään vastausta sieltä ei koskaan tullut, eikä Sygic alkanut myöskään toimia uudessa puhelimessa.

Voi olla, että käytäntö on nykyään eri...

3. kup0 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    33
    Kun vaihdoin puhelimen viimeksi,niin ei tarvinu muuta kun ladata sygic uuteen luuriin ja syöttää koodi siihen. En tiedä mitä tapahtuu, kun yrittää toisella google tilillä.

4. jartsuli Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    355
    Huomenta, muistelen että ei tuo vaatinut muuta kuin koodin jotta lähti toimimaan. Kyseinen lisenssi oli ollut kaverilla käytössä jonkin aikaa ennen kuin vaihtoi iphoneen.

-Jari

5. jyke78 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    78
    Puhelinmalli:
    ipad Air, Honor6, iphone 6s
    Piti tarkistaa Sygicin sivuilta asiaa. Yksi aktivointikoodi toimii siis nykyään viidessä eri Android-puhelimessa, ilman imei- tai Google-tilin rajoituksia.

Aktivointikoodi siis riittää.

Jaa tämä viestiketju