1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Myyjä matkapuhelinliikkeessä

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja nokia80, 16/3/06.

1. nokia80

Tykkäykset:
    0
    Eli jos jollain on kokemusta myyjänä matkapuhelinliikkeessä, niin kertokaahan, että millaista palkkaa olette saaneet?

Pohjapalkka = ? €
    Provisiot päälle = ? €

Paljonko suurinpiirtein kuukaudessa tienaatte?

Ja missä kaupungissa olette töissä?

Voisin vähäsen vertailla, jos saisin vastauksia kokeneilta.

2. samumanu Vieras

Itse en aivan tommoisessa hommassa ole ollut mutta eräs kaverini kyllä(tyttö). Paikkakuntaa en tahdo paljastaa koska siitä voi arvata liikkeenkin jne. jne. Eli kyseessä ei kauheen iso kaupunki.

Viime syksynä bruttopalkka oli normaaleilla kuukausitunneilla kuulemma noin 1500€.(Lomakorvaukset maksetaan sit päälle ku on sen aika).

3. Tsaedaem

Tykkäykset:
    0
    aika hyvä liksa

4. -Sonic-

Tykkäykset:
    0
    No empä nyt kovinkaan hyväksi liksaksi tuota sanoisi, mutta kai tuollakin toimeen tulee..

5. Killerwhale

Tykkäykset:
    0
    Mediapuhelin hakee uusia ihmisiä, palkka ilmoitetaan 1150e/kk ja provikat päälle.

6. samumanu Vieras

Enpä kyllä ite tolla palkalla töihin menis, tuosta ku otetaan verot pois ni esim lainanmaksuun menis jo puolet kuukauden nettotuloista. Ei käy mulle ei mut meitä on monessa elämäntilanteessa ja jolleki voi riittääkin..

7. Sammen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Vaihtelee aika paljon liikeestä liikeeseen:

mutta yleenssä minulla on noin 1600€-1800€.

Tuntipalkka on usein noin 6,48€-8,40€ / tunti

+proviisiot (rautakate)
    +liittymät (0,60€-11€)

8. axu

Tykkäykset:
    0
    Riippuu täysin myymälän sijainnista ja omista taidoista. Voin sanoa, että täytynee olla aika huono palkkamalli tai keskinkertainen myyjä, että kuukausiansiot jää alle 2000 euroa (huom tähän siis vaikuttaa olennaisesti useat seikat), itse tuotteella ei niinkään väliä. Mille ketjulle haet?

9. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    Mitä kodinkonemyyjänä olen, ennen kun kukaan alkaa marisemaan miksi nimen alla lukee matkapuhelinmyyjä. Suurin osa tuotteista joita myyn on kännyköitä tai kameroita tai tietokoneita. Tietty nyt joskus myyn muutakin.

Mitä palkkaan tulee osa-aikasella, niin siinä se ei se kovin häppönen ole, mutta on se enemmän mitä TES vaatii. 7-9e/h tarkkaa summaa en paljasta. Kyllä sillä elää ja ajaa autolla ja nauttii elämästä mitä nyt ehtii/kerkee kun joskus on 7pvän työviikkoja ja välillä töitä jopa 13h, toisin 2 eri työtä, iltasin olen yleensä myymässä. Eipä siinä mitään, itse haluan mahdollisimman paljon tunteja.

E: Liittymäprovikat on nyt asia erikeen, itsekkin niitä haalin, mutta aika vähässä loppupeleissä, koska kaikilla on jo liittymä. Harvemmin vaihtaa operaattoria puhelimen vaihdon yhteydessä. Toisin empä kyllä liittymää tuputa mukaan.

Jaa tämä viestiketju