1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Myydään loistokuntoinen HP iPAQ 640c Business Navigator

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja yukaa, 3/10/08.

1. yukaa

yukaa

Tykkäykset:
    0
    Mulle tulee uusi kytkypuhelin tuossa ens viikolla niin tää HP ois sitten kaupan. Hintaa saa ehdottaa jos joku on kiinnostunut. Laitan sitten lisätietoa / kuvia kun löytyy joku potentiaalinen ostaja.

Tässä tietoa luurista:
    http://www.gsmarena.com/hp_ipaq_610c-2094.php

Sen voin sanoa, että hyvin toimii ja on palvellut hienosti. Itse olen ollut myös erittäin kunnollinen puhelinta kohtaan, joten kunto on hyvä.
    Olen uusi tällä foorumilla, niin ihan varmuuden vuoksi teen kaupat kasvotusten niin ei tule sitten mitään ongelmia luottamuksen suhteen. Asun pääkaupunkiseudulla.

2. eralumi Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    30
  3. yukaa

yukaa

Tykkäykset:
    0
    Modeemina käyttö onnistuu vallan mainiosti. Itseasiassa käytän tätä modeemina tälläkin hetkellä, ei oo kiinteetä yhteyttä himassa. Kiva kun saa netin mukaan. Tää on kytketty nyt ihan mun kotikoneeseen ja voin sanoo että yhdistäminen on helppoa, Internet Sharing vaan päälle ja se on siinä, ilman mitään lisäohjelmia! =) Tuota vaihtoa mun pitää harkita. Katselen huomenissa vähän tietoa siitä sun luurista ja kirjoittelen sulle sit vaikka ens viikolla asian tiimoilta...

Jaa tämä viestiketju