1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

My Phone Explorer sotkee kännyn viestimuistin?

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Snoops, 22/5/07.

1. Snoops

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia N97mini + Sonera
    Eli onpa tässä sitten semmonen mukava juttu käynyt oman SE w810i:n kanssa että tällä hetkellä puhelimeen mahtuu 20 tekstiviestiä sen normaalin 200(?) sijaan. Olen poistellut viestejä aiemmin puhelimesta MPE:n kautta ja se kyllä poistaa viestit kännyn nähtäviltä mutta ei tyhjennä sen vaatimaa tilaa?

Onko muilla moisia kokemuksia, itse ainakin löytänyt vastaavia ongelmia ulkomaiselta forumilta, mutta ratkaisua en :/ Ei auta alkuperäiset asetukset jne. :/ Kai se on sitten vietävä takuukorjaukseen? prkl kun se kestää kuitenkin jonkun 2 kuukautta.

2. Eki79

Eki79 Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    84
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6 (SM-G920F)
    Varmuuden vuoks... oothan poistanu lähetetyt viestit kans?

3. Snoops

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia N97mini + Sonera
    Olen toki poistanut lähetetyt viestit ja tallennetut, kyllä kaikki neuvot on tarpeen kun tuo 20 viestiä tulee niin nopeasti täyteen :(

Eli siis ongelman ydin on se että ne viestit on puhelimen muistissa mutta puhelin ei niitä näytä (kuten ei MPE:kään). Nyt pitäisi joko keksiä keino miten ne saisi takaisin näkymään että ne voisi puhelimella poistaa tai sitten poistaa kaikki viestit jollain ihmeellä, mutta ilmeisesti keinot on aika vähissä?

4. belated

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Joskus pelkkä puhelimen uudelleenkäynnistys poistaa turhat "viestimuisti täynnä" -viestit.

-edit- MMS viestejä ei kait saa poistettua MPE:lla..? En tiedä sitten viekö Emailitkin samaa viestitilaa..

5. Snoops

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia N97mini + Sonera
    En minä tänne kirjoittaisi jos ongelmaan olisi noin helppo ratkaisu :) ja tosiaan kyse on nimenomaan sms-viesteistä eikä sähköpostista tai mms-viesteistä.

6. belated

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    MMS-viestit kuitenkin syö tilaa tuosta SMS muistista. Kannattas ehkä mainita mitä kaikkea olet jo kokeillut. Mitä 'Muut-Muistin tila' -valikko näyttää MPE:ssä SMS-puhelin ja SMS-sim osassa?

7. Snoops

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia N97mini + Sonera
    hmm, melko yllättävää mutta kännyn päivitys purki ongelman :) olis ehkä pitäny tajuta aikaisemmin, kiitos ja anteeksi.

Jaa tämä viestiketju