1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

My Nokia Nokia-laitteeni ei enää käytössä ?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja @ntero, 8/10/10.

1. @ntero

Tykkäykset:
    0
    olen aikanaan My Nokia palveluun rekisteröinyt ostamani puhelimet sarjanumeron ja ostopäivän mukaan. nyt en enää pääse tänne my Nokia palveluun ja soitin Nokian Care asiakaspalveluun ja siellä sanottiin että My Nokia olisi sulautettu Ovi palveluun. Ovi palvelussa tosiaan lukee että minulla olisi käytössä My Nokia palvelu, mutten löydä laitetietoja mistään.

Siis onkohan My Nokia nykyään vain emailiin ja puhelimeen tulevia vinkkejä, ja vanhat laitetiedot on poistettu ?

2. Siniviiva

Siniviiva Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    102
    My Nokia-sivustolle kirjautuminen sujui ihan normaalisti.

Lisäys: ja puhelinhistoria näkyy pysyneen tallessa..

3. juansax

Tykkäykset:
    0
    Se on varmaan MyNokia palvelu, joka lähettelee puhelimeeni tyhjänpäiväisiä "vinkkejä", ja vielä koskien mallia, jota en ole aikoihin käyttänyt. Olen puhelintietoni palveluun päivittänyt, mutta en tiedä kummalla meni homma väärin, minulla vai Nokialla, mutta epäilyksiä on.

Nyt otin käyttöön uuden N8:n ja ajattelin kokeilla tietokoneellani Ovea pitkästä aikaa. Ja varsinainen hässäkkähän se oli. Lelumainen ulkonäkö, hidas toiminta (varsinkin kontakteja muokattaessa) ja kirjautuminen vaaditaan moneen kertaan uudelleen osaa vaihtaessa. Kaupassa ei paljoa sovelluksia ollut, mutten sitä odottanutkaan. Systeemi vaikutti sellaiselta, että jos niitä olisi ollut paljon, löytäminen olisi hankalaa.

MyNokia oli linkitetty Oveen ja löytyi tilitiedoista. Taas kysyttiin käyttäjätunnusta uudelleen, mutta tällä kertaa palvelu tyssäsi siihen. MyNokia ei auennut, puhelin- ja viestiasetuksia en päässyt muuttamaan. Jäi kokeilematta, olisiko se tällä kertaa toiminut, vai olisiko alkanut tulla vinkkejä kolmannellekin puhelinmallille.

Miksi tehdä tällaista laihialaista versiota? Ottaa päähän. Taaskaan ei ole tiedetty mitä halutaan tai eri jengit ovat hääränneet omiaan ja sitten on yritetty paikkailla. Pistäisivät äkkiä rahaa peliin ja Oven kuntoon, tästä astutaan tyhjän päälle.

Onneksi N8 sentään on käypä puhelin ja Ovi-kauppa siinä toimii nykyisellä sovellusmäärällä tarpeeksi hyvin. Vielä kun varmistuisi, että kalenterin/osoitteiden synkronointi todella toimii, voisi puhelinpuoleen olla jotakuinkin tyytyväinen. Mutta se MyNokia...

4. ka_le

Tykkäykset:
    0
    Minä olen noista spämmiviesteistä päässyt eroon kun puhelimen menujen syövereistä löytyvästä (paikka vaihtelee eri puhelimilla) My Nokia -sovelluksesta valitsen "Poista tilaus". Ainakin N8:ssa kannattaa tuolta myös valita Valinnat -> Vihjeilm. pois käytöstä, niin pitäisi päästä kokonaa eroon typeristä "vihjeistä".

Jaa tämä viestiketju