1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Myös Telia pistää latauslipun mukaan "bonusta"

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja dreamy83, 11/1/03.

1. dreamy83

Tykkäykset:
    0
    Eli Telia tarjoaa 20 €:n latauslipukkeille 5 € "bonusta" eli latauslipun arvo on 25 €. Koskee tietty vain prepaidia. Telia latelee noille prepaid asiakkaille aika paljon etuja, kun ite tuli haettua sellainen ihan huvin vuoksi kun sihen sai 80 €:llä puheaikaa. Sitten ovat ladelleet sitä bonuspuheaikaa, ja kas mulle tuli paljon pitkiä puheluita (kun sai 5 snt/min) kännykkään ilman et olis mitenkään pyydelly toisia :)))))) Eli siitä tuli kaikkiaan 20 €. Kun kaupan päälle tuli alunalkaen 30 € enemmän puheaikaa mistä olin maksanut, ja kerran latasin sitä jotta saa bonuspuheajat pois. Tällöinkin sain kaksi seteliä yhen hinnalla, joten latasin saman tien 80 €. Kaiken kaikkiaan olen lypsänyt nyt siis 70 eurolla 180 euroa puheaikaa. Alennusta on tullut siis reilut 60 %:a. Ja jos mietitään todella korkeasta alkuperäisestä puheluhinnasta tota alennusta, väittäisin että tuo on mulle ollu aika halpa liittymä. Vain 10 snt/min!! =)) Tosin tuo tän hetkinen tarjous ei kyllä ole niin hyvä että vaivaituisin.

Jaa tämä viestiketju