1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Muutama pikainen Iphone kyssäri

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja anodi, 16/9/15.

1. anodi

Tykkäykset:
    0
    Olen käyttänyt Nokioita pitkään ja viimeiset mallit onkin ollut hyviä. 930 on toiminut mutta näyttö meni säpäleiksi ja uuden laittaminen maksaa lähes puhelimen hinnan. Ny kun on tulossa uusi Iphone niin se tietysti kiinnostaa. Mutta olen saanut tutuilta vain ympäripyöreitä vastauksia kun olen kysynyt:

1. Onko Iphoneen saatavissa yhtä hyvää OFFLINE karttaa kuin mitä nokiassa on nykyään? Here toimii ilmaiseksi joka maassa mikä on loistava ominaisuus kun ajelee pimeässä
    ilman autonavia kohti tuntematonta kaupunkia maassa jossa ei data yhteys toimi tai maksaa maltaita. Ja toisin kuin ennen Nokian kartat tosiaan toimii nykyisin loistavasti.
    2. Lumiassa kun ottaa kuvan lataa se sen automaattisesti saman tien onedrive pilveen. Ilmaiseksi taisi saada 30G. Onko tällainen ominaisuus Iphonessa? Eli pystyykö sen kanssa lataamaan kuvat ja vidikset suoraan pilveen täysilaatuisina?
    3. Saakohan nuo lumia yhteystiedot siirrettyä helposti Iphoneen?

Kiitän ja kumarran!

2. Infra

Infra Vuoden foorumilainen 2014 sekä VIP

Tykkäykset:
    6616
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaista
    Here Maps löytyy myös iOS:lle

Kyllä löytyy useita eri vaihtoehtoja. MM. tuo Onedrive, Dropbox, tai sitten iCloud Photos

Riippuu missä ne kontaktit on. WP taitaa ne automaattisesti tunkea MS-tilille/outlook.com:iin. iPhoneen saa lisättyä tuon Outlook.com tilin esim Exchange palvelimena jolloin se synkkaa mailit,kontaktit ja kalenterit

3. anodi

Tykkäykset:
    0
    Kiitän! En tiennytkään että HEREN saa iphonelle. Toimiikohan se sulavasti? Ainakaan onedrive app ei toimi mac:llä juuri lainkaan. Varmaan ovat tarkoituksella tehneet surkean...

Jaa tämä viestiketju