1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Muutama pieni kysymys T300:sta (Sony Ericsson)

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Huumis, 5/11/02.

1. Huumis

Tykkäykset:
    0
    Elikkäs.. Minulla on tällä hetkellä Nokian 3330, ja olen hankkimassa uutta puhelinta. Vaihtoehdot ovat Nokian 3510 ja Sony Ericsson T300.
    Muutama kysymys:
    1) Saako T300:ssa kellon koko näytölle (kuten 3510:ssä)?
    2) Monta viestiä T300:aan mahtuu? Saako viesteille tehtyä omia kansioita (kuten 3510:ssä)
    3) Minkälainen kalenteri tuossa T300:ssa on? Saako siihen muistutuksia?
    4) Monta sillä kameralla otettua kuvaa puhelimeen mahtuu?

Kiitos kaikille jotka jaksavat vastata!

2. Huumis

Tykkäykset:
    0
    Tietääkö kukaan?

3. niskalaukaus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    No huh huh.... Jos sulla on molempiin varat, niin ei tuossa paljon miettimistä ole...

4. Huumis

Tykkäykset:
    0
    Kumman itse ottaisit?

5. sami394

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Koti: W880i (Sonera) / Työ: 5500 (multi-SIM)
    Molemmat puhelimet tällähetkellä pöydällä.. ja henkilökohtainen valintani on T300.

1) T300 seen ilmestyy näytönsäästäjänä kello, mutta näkyy todella himmeenä kun valoja ei ole päällä.
    2) 12 viestiä vastaanotettu (joukossa varmasti myös pitkiä viestejä) ja 6 viestiä lähetetyissä (siellä myöskin pitkiä viestejä) = 29% puhelinmuistista käytössä. 0% SIM - kortin muistista.
    3) Kalenteria ei ole vielä päivän selailun aikana tullut vastaan, mutta muistuttaja löytyy. Riittävä mun käyttöön.
    4) Ei ole tullut täyteen. 4 kpl testikuvaa on tullut otettua eri resoluutioilla. Joten maximi kuormitusta ei oo testattu vielä. irda on postissa joten saan perehdyttyä kuviin paremmin kunhan se tulee. Ellen nyt illalla jaksa asentaa tuohon sähköpostia.

6. Tarzan

Tykkäykset:
    0
    En em. puhelinta omista (vielä), mutta laitan tähän muutaman valistuneen arvauksen.

1) Näytönsäästäjänä oleva kello on pienehkö digitaalimallinen kello, joka ei ole koko ruudun kokoinen.
    2) Dynaaminen muisti, eiköhän niitä siihen mene...
    3) T300 ei harmikseni ole kalenteria, mutta jonkinlainen tehtävälista siitä taitaa löytyä (ainakin demossa oli). Mietin mahdollisuutta ohjelmoida semmoinen itse Mophuniin, koska SDK:t on saatavilla.
    4) En tiedä. Valmiina puhelimessa on parikymmentä kuvaa, luulisi niitä vielä muutama menevän.

[Edit] Sami oli sitten nopeempi ja oli vielä omisti puhelimen...

7. niskalaukaus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    T300. Alkaa tuo 3510 olla aika vanhaa rautaa.

8. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Kaiken lisäksi T300:ssa on värinäyttö ja se nokittaa 3510:n harmaasävynäytön ja koko on pienempi ja paino myös. Vieläpä kamera T300:n kanssa samassa paketissa, niin kyllä jää tässä tapauksessa noksun tekele taakse.

9. Terro Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    90
    Jos jaksaa hetken odotetta (max 2kk), niin 3510i voisi olla myös hyvä valinta. Ainakin siinä on parempi näyttö kuin T300:ssa.

10. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Juu. En kuitenkaan ole näillä näkymillä itse hankkimassa kumpaakaan (T300 ja 3510i) koska noksu julkisti eilen jo 5100:n ja helmikuussa seuraa jatkoa N-Gage:n muodossa.

11. Huumis

Tykkäykset:
    0
    Hmmm.. Mikä on "Mophun"? Eli tuohon T300:aan voi ladata ohjelmia netistä/wapista/... ?

12. -juzuxel-

Tykkäykset:
    0
    mophun on jaava periaatteessaa se on ericsson itse kehittämä standardi. voit ladata ohjelmia/pelejä jotka ovat mophuneja näin mä oon ymmärtänyt.

Jaa tämä viestiketju