1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Muutama kysymys N73 viestikansioista yms??

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja FusionWolf, 14/12/07.

1. FusionWolf

Tykkäykset:
    0
    Minulla on viestimuistina mini-sd. Olen siirtänyt viestit omat kansion alle tehtyihin alikansioihin.

Miten saan siirrettyä viestit sieltä tietokoneelle? Yhteyksinä voin käyttää USB, BlueTooth ja IrDa. PC-suite (v6.85.14.1) ei näytä koko omat kansiota missään!?!

Operaattorin asetuksien mukana viestit -valikkoon ilmestyi email kansio. Pyysin kerran operaattorilta asetukset vahingossa uudelleen ja kansio ilmestyi toistamiseen.

Miten saan poistettua ko. email kansion viestit valikosta? Kansion päällä jos klikkaa valinnat niin siellä ei ole ko. vaihtoehtoa ja yllä olevaan tekstiin viitaten, pc-suite ei näytä koko kansiota?!?

Viestien tallennuspaikkana oli aikaisemmin puhelimen oma muisti jonne viestit tallentui. Nyttemmin siis Mini-SD. Viestit sijaitsevat omat kansion alla olevassa alikansiossa. Kuinka saan siirrettyä puhelimen muistiin tallentuneet viestit muistikortille? Tietokonetta voisi käyttää, mutta kun se ei edelleenkään näytä tuota omat kansiota missään??

Latasin puhelimeen tämmöisen y-browser ohjelman, jolla näen piiloitetut kansiot. Muistikortilla on e:\system\data\mg2\db\e kansiossa yli 300 .DAT päätteistä tiedostoa. Mitä ne ovat? Koitin aukaista niitä tietokoneella, mutta tuloksetta (<- ei saanut sisällöstä mitään selvää).

Koitin ottaa massamuistitilan käyttöön USB-kaapelilla. Hetken ladattuaan puhelin ilmoittaa: "Massamuistitilaa ei voi ottaa käyttöön. Toinen sovellus käyttää muistikorttia." Olen sammuttanut kaikki mahdolliset sovellukset, ottanut puhelimen muistin käyttöön kaikissa mahdollisissa sovelluksissa, mutta silti saan ko. herjan. Miten selvitän mikä ohjelma sitä muistia käyttää??

Onko puhelimelle olemassa joku samantyylinen ohjelma kuin tuo "tasklist" joka tulee näytölle kun pitää valikkonappia pohjassa pitkään, mutta semmoisella ominaisuudella, että siinä voisi lisäksi "tappaa" (lopettaa) ohjelman joka on esim. tiltannut kesken käytön??

Näihin jos saisi vastauksen niin olisi parin viikon internet surffailut voinu jättää väliin :)

edit: Ai niin. Puhelimena siis Nokian N73 ME, jossa tuo soitin on aina käynnissä. Miten sen saa sammutettua kokonaan?? Ja mielellään niin, ettei se edes uudelleen käynnistyksessä latautuisi muistiin? Onko jossain piilokansiossa joku konfiguraatio tiedosto, jossa määritellään ko. asioita??

2. FusionWolf

Tykkäykset:
    0
    Dodiin. Itse itselleni hieman vastailen. Eli nyt alkoi massamuistitila toimimaan ja kortin formatointikin onnistui.

Syynä oli tuommoinen keylock ohjelma, joka siis laittaa näppäinlukon päälle automaattisesti. Ohjelma oli asennettu muistikortille. Sen kun laittoi pois päältä homma alkoi toimimaan.

Tosin mistään ei selvinnyt, että ko. sovellus sitä muistikorttia käytti kunnes sen itse hoksasin.

Edelleen noitten viestit -valikon alla olevien omien kansioiden käsittely ja viestien siirto paikasta toiseen olisi selvitettävänä!?!?

Niin ja saako noita omia kansioita mitenkään salasanasuojattua, piiloitettua jotenkin tai jotain vast.??

Jaa tämä viestiketju