1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

muutama Ericsson T65 kysymys

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja tee65, 27/6/02.

1. tee65

Tykkäykset:
    0
    1. Käytän wappaillessani (luulen käyttäväni) GPRS yhteyttä, mutta kun lopetan wapin puhelin kysyy lopetetaanko datapuhelu? Eli onko minulla kuitenkin wappi käytössä datapuhelun kautta?

2. Pitäisikö T65:ssä toimia Ericssonin vanhat soittoäänet (esim t28 soittoäänet). Kun sävellän soittoäänen itse tai haen sellaisen wapin kautta niin puhelin soittaa ne aivan liian nopeasti. Vai onko minulta jäänyt huomaamatta jokin TEMPO-asetus (Kuten nokia soittoäänsissä)?

2. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1329
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    1. Kyllähän se gprs-yhteydelläkin kyselee "lopetetaanko datapuhelu".

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    T65:ssä ei voi säätää tempoa...

4. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Luulisin että kun käytää Gerpsiä niin se puhelin ei kerro mihin numeroon soitetaan ja tietääkseni myös moteemiwapittamisen kesto rekisteröityy puheaika kohtaan eikä datapuheluaika, muttta en kuitenkaan oo ihan varma.

Mulla olis vielä kysymys gerpsi nopeudesta, eli miksi se mun gerpsi wappi on niin hidas voi kestää useita sekunteja että sivu avautuu lähestulkoon yhtä hidas kuin tavallinen Moteemi wapittaminen. Mahtaako hitaus johtua Soneran ruuhkasta, onko muilla operaattoreilla gerpsin käyttäminen nopeampaa.

5. tee65

Tykkäykset:
    0
    Mistä sitten johtuu, että soittoäänet soivat liian nopea tempoisesti?

6. BoxCarRacer182

Tykkäykset:
    1
    Mikä liittymä käytössäsi on? Puhelimesi wap-asetuksista(tai sitten asetukset/datapalvelut-kohdasta, en ole varma) saat määriteltyä wappailetko gerpsin, vai gsm:män kautta. Jos wappailet gsm:mmän kautta. ja sinulla on liittymäsi ollut auki jo yhden lskutuskauden verran, ja olet laskusi saanut, silloin viimeistään olet huomannut, wappaatko gprs:ssän vai gsm-mmän kautta. Gsm-wapitus on puheluminuuttimaksun luokkaa, gprs taas laskutetaan joko kiinteänä, tai sitten vastaanotetun bittimääräsi perusteella. Riippuen tietysti liittynästäsi.
    Mutta jos sinulla on Dna:: wappi, voin antaa tänne sinulle dna:n wap-asetukset t65:selle...itselläni juuri tuo kokoonpano on. Käytä, puhelintani wappaamiseen, ja myös kotona, pöytätietokoneen modeemina.

Että silleen.

Jaa tämä viestiketju