1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mustan värinen Nokia 8910 myynnissä?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Jollemi, 13/8/02.

1. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Pistin noin 2viikkoa sitten tuollaisen varaukseen kun sellaista ei tukussa vielä ollut. Tänään kyselin Nokialta siitä ja Nokian mukaan se on myynnissä ja soitin minun jälleenmyyjälle joka puolestaan soitti tukkuun ja ilmoitti takaisin minulle ettei ole myynnissä. Kysyin Nokialta asiasta taas ja väittävät vieläkin että on myynnissä ollu jo toukokuun lopusta alkaen molemmat värit. Tiedä sitten kumpaa uskoo. Oon vaan menny tekemään jo sopimuksen siitä että menee väliin tää nykyinen 9210 (commut liian suuria mulle näin 2v käytön jälkeen) ja ei tekisi mieli mennä purkaamaan kauppaa joka on jo paperilla...

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    en tiedä onko se vielä sun kaupoissa mutta mulla on se musta yksilö ollut jo reilun kuukauden

3. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Hmm...

Mikähän v***u siinä on sitten ettei sitä saa. Tukkuun se myyjä on soitellu eikä sieltä saa edes harmaata tällä hetkellä. Onkohan ne vaan niin vähis sitten. Rupeaa vaan v******maan ankarasti kun pitää vaan odotella ja odotella että saa edes kännykän joka on myynnis...

4. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Soitto...

Soitin sille myyjälle joka kovasti ihmetteli asiaa. Että kuinka voi olla että Nokian suurin tukku sanoo ettei oo myynnis mutta Nokia + ericsoni sanoo että on myynnis. Lupas selvittää asian ja saada mulle edes harmaan tällä viikolla...

5. Ukkeli

Tykkäykset:
    0
    Vaihda liikettä..

Pitäs olla kumpaaki väriä saatavilla ilman oottamista.

6. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    En viiti kun kaikki on paperilla. Tulee vielä ongelmaa siitä kun on allekirjoitukset siinä ja kaikki (ja mä saan 2v takuun sieltä). Kuten sanoin se lupas selvittää asian ja hommata edes harmaan mulle tällä viikolla...

7. Ukkeli

Tykkäykset:
    0
    2 vuotta takuuta ?? Liike lupaa vai?

8. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Jep

9. Ukkeli

Tykkäykset:
    0
    Missäs tuommonen liike on?
    Sinne kaikki puhelimia ostaan.. :)

10. jk

jk Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    54
    Puhelinmalli:
    Useita erillaisia
    2v takuu

Onko kyseinen liike veikon kone? ihan vaan mielenkiinnosta kysyn.

11. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    En tiedä sellaista liikettä. Jos ootta Seinäjoelle päin tulos niin pyörähtäkää tuos T&T:llä (kuuluu expertin ketjuun) niin sieltä lupasivat ainakin mulle 2v takuun...

12. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Expertillä on yleisesti 2v Best phone -takuu.

13. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    8910 on myynnissä, kummatkin mallit. Sanot vain sille myyjälle, että jos puhelinta ei ala kuulua, vaihdan liikettä. Eiköhän se sieltä tule :) Onnea matkaan.

Sori nyt valtavasti, mutta jostakin syystä epäilen väitettäsi kovasti.

14. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Eiköhän se sieltä tuu. Varsinkin nyt kun tiedän asiasta. Toukokuun lopusta alkaen on ollu kummatkin mallit myynnissä Nokian mukaan.

Kiitoksia teille kaikille tiedoista! Hyvä kun päätin kysäistä täältä kun en tienny uskoakko Nokiaa vai myyjää...

15. jukra Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    Pänkälän puheisiin ei kannata pahemmin luottaa. Lupasi minulle joskus ennen joulua Panasonic GD75:n ja sain sen yli viikon myöhässä luvatusta! Voisin ihan piruuttani huomenna käydä tenttaamassa 8910:a, katsotaan auttaako "kanta-asiakkuus" mitään ;P
    Äänestin tuon tapahtuman jälkeen jaloillani ja siirryin Wextran asiakkaaksi, sieltä saa asiantuntevaa palvelua ja nopeasti(vaikka T68i viipyikin huollossa, oli toki Maifonin eikä heidän vika).

16. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Joo huomasin ettei Pänkälän puheisiin kannata oikein uskoa. Sille mä oon täs soitellu tänäänkin kaks kertaa. Se oli ihan hämmillään kun kerroin että on se 8910 myynnis. Jankutti että "kuinka voi olla". Sanoin että on tukus on vissiin hämminkiä jos väittävät ettei oo niin änkytti siihen vähän aikaa että "voiko tuon paremmin sanoakkaan". Pänkälä kysyi sitten että käykö sulle harmaa. Sanoin että käy mutta yritä sitä mustaa nyt saada ekaks ja jos et saa niin ota harmaa ja pian sitten tarviis. Se sanoi sitten että yritän saada sulle tällä viikolla sellaisen mutta soittelen sulle sitten ennen sitä. Saa sitten nähdä miten käy. Mee vaan tenttaamaan sitä jos jaksat. Mä en kuitenkaan viiti ihan henk. koht. käydä aina siellä kun täältä Alahärmästä on kuitenkin jonkun verran matkaa Seinäjoelle. Sain tänään jo USB->Bluetooth adapterin 8910:iä varten että känny vaan puuttuu...

17. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Kuulin, että täällä helsingin päässä sitä saa jo joistain myymälöistä suoraan hyllystä, ketjussa jossa työskentelen ei kuitenkaan ole yhtään laitetta vielä näkynyt, pelkät mainokset on vasta seinällä.

18. pertti666

Tykkäykset:
    0

19. Flyer Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    N97
    Totta jos asiaks on kuullut huhun jostain mallista niin ei auta rypistää ennenkuin toimitukset on kunnolla alkaneet. Ensierät on aina olleet jotain "sääli satseja" tulee jokunen surkea kappale. Nekin on ollut jo varattuina/myytyinä aikoja sitten tarmokkaimpien myyjien toimesta jo pariinkertaan luukutettu eteenpäin.
    Paras tapaus oli kun asiakas halusi välttämättä nähdä noksun uuden mallin (radiossa oli ollut uutinen nokian uudesta mallista mitä oli vilautettu cebitissä)

20. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Yritetäänpä pysyä viestiketjun alkuperäisessä aiheessa tästä lähtien. Ok?

Jaa tämä viestiketju