1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Musiikki puhelimeksi nokia 5610xm, nokia 5320xm vai Nokia N73ME ?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja hulkkmi, 16/8/08.

1. hulkkmi

hulkkmi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    434
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note 3 Marble White
    Kertokaa noiden puhelimien hyvät ja huonot puolet, että ostan juuri oikean puhelimen musiikkipuhelimeksi. Kertokaa myös mielipiteenne.

2. Maple

Tykkäykset:
    2
    Itselläni ei ole mitään kokemuksia näistä, mutta sinuna ostaisin noista kolmesta mieluiten tämän uuden 5320 XM:n. Tai oikeastaan järkevintä jättää nämä Nokian muovilelut ostamatta ja ostaa SE:n w880i. Itse olen omistanut kyseisen luurin parin päivän ajan, ja on kyllä loistava puhelin! Samaan hintaluokkaankin näiden kanssa sijoittuu. Malli on poistumassa myynnistä uudemman mallin edestä, mutta itse tilasin idesan- nettikaupasta sen ja vieläkin niitä näyttäisi olevan jäljellä. Mukana tulee melko hyvät SE:n kuulokkeet, johtoadapteri omille kuulokkeille, 1gb:n muistikortti ja USB-kaapeli. Kännyssä on teräskuoret (etuosa), se on erittäin ohut ja hienonnäköinen, 3G ja tietenkin loistavat musiikkiominaisuudet. Käy lukemassa lisää w880i käyttökokemukset - ketjusta.

Jaa tämä viestiketju