1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Musapuhelin, hintaluokka: 100-200e?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja rockerboi, 12/5/10.

1. rockerboi

Tykkäykset:
    0
    Tervehdys. Olisi hakusessa musapuhelin, hintaluokka mainittiinkin ketjun otsikossa eli se olisi semmoiset 100-200e. Vanha Nokia 6280 alkaa vedellä jo viimeisiään ja olisi vaihdon aika. Musapuhelin olisi minulle, menevälle miehelle, oikea valinta. Lisäksi armeijan harmaissa, johon on määrä astua heinäkuussa, musapuhelin olisi todella omiaan. Toki puhelimen ei tarvitse olla täyspainotteinen musapuhelin, kunhan löytyisi 3,5mm reikä kuulokkeille! Näin matkat intistä vapauteen sujuisivat huomattavasti sukkelammin.

Puhelinmaailmaa en ole nyt juuri seurannut, mutta olen tutkinut seuraavia malleja:

Samsung M5650
    Nokia 5530 XpressMusic

Muita ei ole silmään pistänyt, onko parempia ehdotuksia?

2. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
  3. sidrend

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800XM & HTC Tattoo + Saunalahti ViestiX 3G. (varalla mm. 5630XM, 5130XM, 5300XM, 6230i jne..)
    Njuu, beat dj tai 5530 ovat luultavasti tuosta hintaluokasta parhaat.

4. rockerboi

Tykkäykset:
    0
    Tuotakin olen tutkaillut, mutta en kallistu tuohon. Näyttö ja musiikkiominaisuudet ,mitä olisin hakemassa, olisivat varmasti huippuluokkaa. Mutta interaktiivinen qwerty-näppäimistö puuttuu. Lisäksi wlanin uupuminen syö ostohaluja.

Jaa tämä viestiketju