1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

multimedia ei toimi ??

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja khaxyz, 20/7/05.

1. khaxyz

Tykkäykset:
    0
    Ongelmia E720 luurin kanssa !!! Olen tehnyt aivan Samsungin suomenkielisen ohjeen mukaisesti multimediaviestin ( kuvan lähetys ), tallentanut sen ja yritän lähettää sitä täysin ohjekirjan mukaisesti, mutta kun yritän lähettää sitä, luuriin tulee teksti: multimediaviestipalvelu ei ole käytettävissä. !!!!
    Missä vika ? Olen yrittänyt kuvan lähetystä, että 30 sekunnin videopätkän lähetystä. Videopätkän lähetyksessä luuri sanoo tiedoston olevan liian suuri ?? Aiakisemmin minulla oli Saunalahti ja nyt TeleFinland ja tuskin operaattorissa on vika ?
    Kyseessä on 21.6. Suomesta Gigantista ostettu luuri ? Onko vika minussa, luurissa, softassa vai yritänkö päästä eroon luurista niin pian kuin mahdollista ? Neuvokaa, pliis.

2. Spaceman

Tykkäykset:
    0
    Kai sulla on nyt siis tilattuna/tehtynä laitteeseen mms&gprs asetukset?

3. khaxyz

Tykkäykset:
    0
    asennukset OK

Kiitos avaruusmies !
    Kyllä asetukset on tilattu ja asennettu luuriin mms & gprs asetukset.
    Kun vaan tietäis, mikä mättää ??

4. Sonic Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Myös MMS-palvelu on tilattuna operaattorin päästä? Ei riitä (vai onko nykyaikana mms oletuksena), että olet vaan asettanut asetukset vaan pitää myös tilata operaattorilta kyseinen palvelu.

5. Spaceman

Tykkäykset:
    0
    Oot myös ottanut ne asetukset käyttöön, etkä vain tallentanu niitä ?

Koitas meneekö luuri " nettiin" niin ainakin pystyt toteemaan että gprs asetukset on kunnossa.

ps. Onhan palvelut myös kytketty operaattorin päästä ?

6. khaxyz

Tykkäykset:
    0
    NYT TOIMII

Sorry lukijat. Nyt multimediaviesti toimii. Sain lähetettyä testikuvan.
    Huomasin profiilin asetuksista, että sieltä puuttui " täppi " - kohdasta mms.
    Kiitos.

Jaa tämä viestiketju