1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Muistikortti

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja joujouerkki1, 19/7/05.

1. joujouerkki1

Tykkäykset:
    0
    No laitoin puhelimeni (3650) muistikortille teeman koitin jos sen saisi toimimaan smart launcerilla no laiton sen teeman ja käynnistin puhelimen uudelleen niin sit yritä laittaa kameran tulee järjest. virhe sit yritän mennä valikkoon sama juttu puhelimella pystyy vaan soittaamaan no kun otan muistikortin irti sit puhelin toimii. Mitä teen muistikortin kanssa, oon yrittänyt bluetoothin kautta poistaa mutta tulee puhelimen näyttöön että , sovellus suljettu blää blää blää... no sit se sulkee bluetooth yhteyden ja muistikortin lukijaa mulla ei ole että mitä teen?

2. tonyyq Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Iphone
    Alusta se muistikortti. Sieltä jostain valikoista löytyy muisti josa on muistikortin kuva. Anna sen alustaa vaikka siinä kestää. Saatat tuhota muistikortin jos keskeytät. Onnea vaan yritykselle.

3. joujouerkki1

Tykkäykset:
    0
    Mutta kun en pääse valikkoon kun muistikortti on sisällä. Jos yritän mennä johonkin tulee vaan järjest. virhe sit puhelin toimii normaalisi kun muistikortti on irti.

4. Taker

Taker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    44
    Puhelinmalli:
    Galaxy s5, Sony xperia z2 Tablet
    laita sinne kortin alle joku paperinpala ja käynnistä luuri kun oot saanu sen käyntiin niin sitten ota se paperi pois ja poista se smartlauncer mulla oli aikoinaan sama pulma ja se kikka autto

5. tonyyq Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Iphone
    Luulen, että toi muistikortti pesä tykkää hirveesti ku sen kiskasee sieltä välistä tai tunkee sinne välii. Mutta jos muu ei auta nii kannattaa yrittää.

6. alkkarit

Tykkäykset:
    0
    miullaki teki 3660 vähän aikaa sit just tollai. ei auttanu muu ku toi paperi kikka.

7. joujouerkki1

Tykkäykset:
    0
    Se sun paperi kikka toimi :) Tänks.

Jaa tämä viestiketju